• Pumpki­n
    Äldre 11 Oct 15:19
    284879 visningar
    5228 svar
    5228
    284879

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Hedebr­is
    Äldre 26 Oct 21:29

    har ingen ny bild på magen... iof kan ta en nu.. om ni är nyfikna... :)

    ringen hittade jag i en nätbutik... blev helt frälst för den modellen

  • Hedebr­is
    Äldre 26 Oct 21:34

    så. tog en bild nu... haha.. magen är så stor så man ser inte ens mina tuttar längre... trots att jag har E-kupa... :D

  • Englal­i
    Äldre 26 Oct 21:41

    Hedebris: Ok, då vet jag.
    Fin mage du har! När är det dags? (kanske du redan har skrivit, men jag kommer inte ihåg...)

  • Hedebr­is
    Äldre 26 Oct 21:43

    jag är i v24. så det är ett tag till :) är beräknad till februari

  • Hedebr­is
    Äldre 26 Oct 21:45

    www.jempguld.se/

    där är länken. under vigselring. exklusiv

  • Pumpki­n
    Äldre 26 Oct 23:50

    Hej tjejer!
    Kikar in här innan jag går och lägger mig. Har haft en jättetrevlig kväll, vilket jag verkligen behövde. God mat, gott vin och massa bröllopsprat och grejer Skönt att slippa tänka på jobb ett tag, det ska jag börja göra på söndag eller måndag har jag bestämt.

    Englali: Jag är övertygad om att det kommer att gå jättebra i helgen, ska hålla tummarna för dig!

    Natti natt!

  • Annim
    Äldre 27 Oct 06:23

    God morgon!
    Inne en snabbis här innan jag ska iväg till jobbet här strax!

    Englali; Lycka till med proven i helgen! Klart du klarar det galant! Lite pirrigt ska det ju vara för att man ska prestera sitt bästa.
    Angående tärnan har jag ett förslag som jag skrev till dig häromdagen här på BT men det var ju det inlägg som kom bort.
    Hur som helst jag gör ett nytt försök!

    Be din vän följa med på fika på stan eller bara gå på stan och shoppa! Se sedan till att ni "råkar" gå förbi en butik med bröllopsklänningar. Be henne följa med in för du är sugen på att titta lite!
    När ni väl klivit in där kan du ju vid något tillfälle haspla ur dig! -Du kan väll ta och passa på och kolla på en tärnklänning åt dig själv kanske?

    Tycker det är kul med att överraska på detta sätt!
    En ide` bara!
    Lycka till med både prov och överraskning! Kram

  • sajber­pillan
    Äldre 27 Oct 17:35

    här var det lungt idag.
    Sitter med Tens-apparat inkopplad då min rygg inte karar av en liten promenad på stan ens. Suck. (foglossningar)
    Sitter och funderar hur lång tid det kan ta att få bort gravvofläsket och när man ska flytta bröllopet till. Vill gifta mig snart... Så avis på er som har ett datum att se fram emot. Men får väl försöka se det som att jag har det roliga kvar - fast då är väl itne ni kvar och kan tipsa och stödja och allt...
    nåja. Vad är väl ett bröllop på slottet....
    hihi,
    Ha en toppenkväll

  • Alvaer­eva
    Äldre 27 Oct 18:34

    sajberpillan:
    låter hemskt att ha sådär ont, jag vet för jag sitter ju i samma båt hehe! men nu är det bara 27 dagar kvar för min del.
    funkar den där tens-apparaten bra?
    jag tar inte gärna läkemedel mot smärtan i rygg och i sammandragningar. gillar inte att knapra piller i onödan. men en tens kanske kunde vara nått! eller så är det bara för mej att stå ut dom dagarna som är kvar...

  • Englal­i
    Äldre 27 Oct 20:28

    Yes yes yes!!! Klarade dagens alla moment med bravur tydligen... så underbart! Nu är det sängen som gäller. Ska upp 03.30, för att fixa i ordning modeller till en ny provdag i morgon. Några timmars sömn måste jag försöka få.

    Men sååå underbart att vara klar med etapp ett. Jag tjöt som en idiot när examinatorn sa att jag klarat mig. Mamma som var med mig tjöt minst lika mkt

    Annim: Bra idé, men tyävrr så går det inte. Har ju redan köpt min klännig... OCH då var tjejen jag vill ha som tärna med mig. Tänkt då tanken men jag kom liksom aldrig för mig. Det blev så mkt folk där i butiken plötsligt och då kände jag mig lite obekväm. Åhh... jag dör så jäkla töntig jag är egentligen...

    Klarar jag provdel 2 i morgon kommer hon med sambo och dricker lite skumpa hemma hos oss i morgon kväll och då kanske jag kan passa på!

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.