• Pumpki­n
    Äldre 11 Oct 15:19
    286863 visningar
    5228 svar
    5228
    286863

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Pumpki­n
    Äldre 24 Oct 08:10

    Godmorgon brides to be! Fy fasiken så kallt det är ute idag FundersamAJFC: Jag kommer att ha en tärna och hon kommer vara 24 när vi gifter oss. Har funderat på att kanske fråga min lillasyster också som är 16 då, men jag vet inte...

    Snitte: Så bra att det gick bra med kören Vad är det för kör förresten?

  • Annim
    Äldre 24 Oct 09:19

    Här har ni inte drabbas att skrivkramp!

    Vad ska jag börja med! Jo...

    Anja;Vad skönt att du och sambon försonats nu! Vill bara tala om att jag är nog rätt lik din sambo. Jag är oxå sådan som skriker och gormar och ibland smäller jag till en dörr rätt rejält oxå!
    Min sambo är lugn som en filbunke för det mesta. Tur är väl det annars hade vi nog slagit ihjäl varann vid det här laget om han varit lika tempramentsfull som jag.
    Angående huset! Det ser ut att kunna bli mycket lovande!
    Vad gött att få välja allting nytt själv med tapeter och golv,färger och luckor och sånt. *dröm*

    Snitte;Kul att det gick bra med kören!
    *hihi* Tycker du det är roligt med mina svängar fram och tillbaka med ringen. Jag tror att jag bestämt mig för den med många stenar nu!
    Men man vet aldrig! Det ligger nog något i det, det som skrivs om oss som är födda i fiskarnas tecken. Två fiskar som simmar åt varsitt håll.Tecken på att man ändrar sig stup i kvarten ibland!
    Så det är nog inte lätt för min man att hänga med i u-svängarna!

    Pumpkin;Åååh jag tror nog att lillasyster din skulle blir jätteglad om hon oxå får vara tärna.
    Tänk dig som tonårig tjej drömmer man väll om att få klä upp sig väldigt snyggt och vara snygg i håret och allt.
    Jag får erkänna att jag även som 30-åring tycker det är underbart kul att klä upp mig och en hel massa bling,bling.
    Jag är larvigt förtjust i allt som glimmar, glittar och som lyser starkt!!!

    Ska nog avsluta dagen novell, med att önska er en trevlig dag!
    NU ska jag gå och ta hand om kaoset som blev över efter morgonens stress till dagis och allt annat roligt som är över sedan igår. Plocka i ordning,ta hand om tvätt och kanske dammsuga lite idag igen!
    Ha det gött, tjejer!!!!!

  • Pumpki­n
    Äldre 24 Oct 09:34
    Annim: Ja, hon skulle säkert bli jätteglad, men jag är helt enkelt inte säker på att jag vill. Har aldrig riktigt sett poängen med att ha fler än en tärna

    Hoppas du får en bra dag
  • sajber­pillan
    Äldre 24 Oct 10:51

    det är synd om mig. Hemma och sjuk idag också. Har inget att göra. nån som har nåt tips?!

  • Pumpki­n
    Äldre 24 Oct 11:02

    Hmm... Jag skulle lätt sova hela dagen om jag fick vara hemma Men annars... Hmm... Hyra film? Du kanske har nått pyssel som ligger? Läsa böcker?

  • Pumpki­n
    Äldre 24 Oct 13:07

    Hallååå?

    Eko...

    Eko...

    Eko...

  • sajber­pillan
    Äldre 24 Oct 13:31

    jag har roat mig med att sätta in foton i fotoalbum. Typ 200 bilder som jag var tvungen att leta datum på datorn till först. Pust. Men nu är det gjort.

  • Alvaer­eva
    Äldre 24 Oct 13:35

    jag sitter och väntar på att min tedrickarkompis ska komma hit och fika med mig

  • Pumpki­n
    Äldre 24 Oct 13:37
    sajberpillan: Perfekt grej att göra när man är hemma ju! Alvaereva: Trevligt
  • Pumpki­n
    Äldre 24 Oct 13:37

    Att få besök och fika alltså, inte att vänta

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.