• Pumpki­n
    Äldre 11 Oct 15:19
    282395 visningar
    5228 svar
    5228
    282395

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Pumpki­n
    Äldre 14 Oct 12:30

    Hallå tjejer!
    Min sambo skulle heller aldrig få för sig att köpa på avbetalning i onödan, där har jag nog varit värre förut (IKEA, Ellos, ny mobil osv). Det enda vi har på avbetalning nu är vår MacBook, men vi skulle kunna betala av den idag om vi ville/var tvungna.

    Tosa: Jag tycker inte heller att rosa och guld blir så himla bra ihop faktiskt, så även om jag är en guldtjej så röstar jag på den silvriga!

  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 14 Oct 16:37

    Goddagens alla brudar

    Igår var vi ute, tog en promenad med barnen till nya radhuset och tittade in genom fönstret. Blev jätteförvånad när jag såg att de hade gjort klart nästan allt... Golven är lagda, tapeterna uppsatta, kakel uppsatt, bänkskivor sitter där de ska och köksskåp och såvidare är på plats. Det enda som fattas är vitvarorna...

    Längtar enormt mkt till den 23 oktober då vi är inbjudna för besiktning av lägenheten, för att kolla så vi godkänner allt, att allt har blivit rätt! SEdan är det ju inflytt den 29 november. Gissa om jag LÄNGTAR!!!

    Om någon är lite nyfiken, fniss, så tog jag ett foto som är rätt kasst, tyvärr, in genom fönstret i köksdelen (öppen planlösning där nere ju) så att man kan se lite grann hur där kommer se ut. Det ligger ju papp över parketten och bänkskivorna är övertejpade men de är i massiv valnöt. Men resten går ju att se någorlunda

    www.anjassida.spaces.live.com

    kramis

  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 14 Oct 16:39

    Bilden är i det översta blogginlägget, längst t höger (där är tre bilder). Klicka på den för att förstora...

    Kolla planlösningen i bildspelet ovanför så förstår ni hur köket ligger, där är öppet ut på båda sidor om den vänstra väggen där skafferi och kyl/frys ska finnas sen.

  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 14 Oct 16:39

    Tosa, jag gillar heller inte guld och rosa... Å andra sidan gillar jag inte guld alls (om det inte är vitt guld )

  • Pumpki­n
    Äldre 14 Oct 16:40
    Anja: Det ser ut som att det kommer att bli jättefint i alla fall, förstår att du längtar som en tok!
  • Mitzie­moe
    Äldre 14 Oct 16:51
    Anja

    Kollade på bilderna på huset och det kommer bli superfint tror jag!!! Va skönt att ni snart får flytta in!!!
  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 14 Oct 16:57

    Tack båda två... det ska bli helt underbart... Finner knappt ord att beskriva det...

    Två stora badrum, två våningar och ett extra rum och så en liten trädgård m trädäck. LÄNGTAR

  • Pumpki­n
    Äldre 14 Oct 17:43

    Jag vill också ha tvåvåningar... Och katterna skulle älska det! (De gillar att springa i trappor )

  • fdLady­e
    Äldre 14 Oct 19:50

    Tosa: vad har du hittat den klänningen i ditt galleri, den är ju jättefin=)

  • Tosa
    Äldre 14 Oct 23:19

    fdladye: det är en maggie sottero modellen heter jenna.

    tack för förslagen jag letar efter något i silver nu om jag ska ha något alls får se...

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.