• Pumpki­n
    Äldre 11 Oct 15:19
    282297 visningar
    5228 svar
    5228
    282297

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Pumpki­n
    Äldre 13 Oct 21:24

    Nej, nu ska jag faktiskt vara så tråkig att jag går och lägger mig. Känner mig helt slagen och det finns inget vettigt att göra. Bättre då att gå och lägga sig så man orkar göra nånting imorgon, och gärna innan jag somnar här på soffan (vilket jag gjorde igår - som vanligt ).

    Kram på er!

  • Englal­i
    Äldre 13 Oct 21:26

    Håller med dig, det känns för osäkert, på tok för osäkert!

    Jag hamnade oxå på soffan igår o det är betydligt bättre i sängen. Jag blir en sån jäkla suris när jag vaknar i soffan, haha!

    Sov så gott då!
    Kram!

  • Sataya
    Äldre 13 Oct 22:12

    jag har inget liv och sitter här jämt:)

  • fdLady­e
    Äldre 13 Oct 22:15

    Englali o Pumpqin: Jag håller oxå med.
    Jag är en spara( spara till köp när du har råd) Han är en köpa först betala av sedan.
    Så ibland får jag lite panik över budgeten o så.
    Men jag tänker om vi betalar festlokalen nu och tar in offertar av catering firmor då kanske man kan betala i förtid med.

    Jag blir knäpp på han

  • Englal­i
    Äldre 13 Oct 22:47

    Min skulle iofs aldrig köpa något utan att ha pengar, där är han väldigt principfast... men han lever lite på att det är sååå långt fram i tiden så det är lugnt. Jag stimmar o stirrar!

    Tycker det är svårt att få ett grepp om en rimlig budget också. Vi har i ärlghetens namn inte räknat igenom allt och gjort en budget för vad allt får kosta. Bara lite löst sådär... och sen har vi valt vad vi vill ha typ... hm...

  • Tosa
    Äldre 13 Oct 23:11

    Gokväll tjejer.

    ska snart gå och sova har lite feber så jag ska försöka sova bort det men jag tänkte bara fråga en liten sak först ...

    ska jag ha det guldiga eller det silvriga diademet? vilket tycker ni passar bäst till min klänning?

  • Tosa
    Äldre 13 Oct 23:18

    eller passar ingen av dem? kanske finns nå finare vad vet jag... ska leta vidare men inte ikväll... gonatt på er alla glada brudar2be...

  • Bellan­ote
    Äldre 13 Oct 23:20

    tosa ska det va den som du har i ditt galleri?

    personligen så tycker jag inte guld passar till rosa så helt klart det silvriga..

  • Englal­i
    Äldre 14 Oct 01:08

    Jag röstar helt klart för den silvriga eller ingen alls ev... smaksak! Godnatt alla blivande brudar!

  • Tosa
    Äldre 14 Oct 10:28

    Ok för jag har varit lite velig hela tiden men ska se om jag kan hitta nå annat för jag vet inte riktigt om jag gillar det silvriga men då vet jag att jag ska leta efter silver och inte guld får se hur det blir om det blir med diadem eller utan...

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.