• Pumpki­n
    Äldre 11 Oct 15:19
    282267 visningar
    5228 svar
    5228
    282267

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Englal­i
    Äldre 13 Oct 19:02

    Hej tjejer! Vad ni skriver... här gäller det att läsa ikapp!

    Anja: Grattis till lägenhetsförsäljningen, härligt o få loss lite pengar till bröllopet!!

    Själv sitter jag och är lite orolig. De som ska ha hand om maten skulle mailat mig menyförslag för typ 2 veckor sedan o än har jag inte hört ett ljud!! Måste nog ringa och bekräfta bokningen känns det som... nu blir jag nervös!

    Vi har bestämt oss för kyrka, det blir som jag vill

    Lokalen känns det som att vi också borde bekräfta en gång till, är faktiskt ett par tre månader sedan den bokades. O det ordnade mina föräldrar, så jag o Andreas har inte pratat med med dem personligen.

  • fdLady­e
    Äldre 13 Oct 19:11

    Englali:Vilken kyrka blir det då vad heter den?

  • Pumpki­n
    Äldre 13 Oct 19:53

    Är det bara jag som inte har nått liv och hänger här på lördagskvällarna? Fundersam

  • Englal­i
    Äldre 13 Oct 20:35

    fdLadye: Det blir Ålems kyrka som ligger i... Ålem Hade bokat en annan kyrka först, men jag var aldrig riktigt 100% nöjd med den, Ålems är sååå mkt vackrare. En liten bit att åka, men det får det vara värt!!

    Pumpkin: Haha nej du är inte ensam. Jag kommer nog hänga här till och från hela kvällen/natten. Kära sambon åkte för en kvart sen, nu är det dags för jobb, så han kikar inte in här hemma igen förräns 3 halv 4 i natt skulle jag tippa på... :-/

  • Pumpki­n
    Äldre 13 Oct 20:44
    Englali: Så trist! Jag har åtminstone min sambo hemma, men han kollar på nån film som jag inte vill se.
  • Englal­i
    Äldre 13 Oct 20:56

    Jo det är väl lite trist... men, alla de jobbpengarna från DJ-jobben går oavkortat till bröllopet har han bestämt, så det är ju bra. Jag försöker se det så när han är borta, att det är för vår skull han gör det.
    O jag har börjat bli lite nojjig för bröllopsekonomin så det är nog bra... haha, jag blir typ ALLTID lite orolig vad det gäller pengar även om jag egentligen inte behöver.

    Det börjar en rätt rolig film på 4an nu vid 21.00 tror jag.

  • Myran 0802
    Äldre 13 Oct 21:00

    Pumpkin: Okej, så bra. Jo tack det är bara bra. Vi har gått halva tiden och var på UL förra veckan. Så nu är det bara nedräkningen kvar.

  • Pumpki­n
    Äldre 13 Oct 21:05
    Englali: Oro över budgeten känner jag varje dag... Fast som du säger, pengar oroar jag mig alltid för Fundersam
    Jag skulle vilja se filmen på 4an, men det får jag inte LedsenMyran: Härligt!
  • Englal­i
    Äldre 13 Oct 21:12

    Pumpkin: Va, är han så bråkig med dig!! Ni har inte två tv då?... Så du kan ta den ena.

    Jo ekonomin ja, o så har jag mannen som hela tiden säger "Det löööööser sig"... pha!! Det hjälper inte mina känsliga nerver kan jag tala om. Vad gör han den dagen vi står där o det inte löser sig? Jag vill ha backupp för allt, allt, allt!!! "Vi har ett controllfreak i tråden"...

    Har helgraderat mig med pappa.. "OM det krisar... då hjälper du mig va"... känns knäppt, men jag VILL ha den garantin i ryggen. Med andra ord är pappa o mamma vår backup haha!

  • Pumpki­n
    Äldre 13 Oct 21:15
    Engali: Nej, vi slängde den andra TVn när vi flyttade, den var gammal och skruttig. Men jag har i och för sig den filmen på DVD - den följde med nån tidning för ett tag sen

    Min sambo säger också att det löser sig, men det tycker även jag känns för osäkert Räcka ut tungan
Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.