• Pumpki­n
    Äldre 11 Oct 15:19
    285294 visningar
    5228 svar
    5228
    285294

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Annim
    Äldre 12 Oct 13:34
    #51

    Härligt med en ny tråd! Nu ska jag se om jag kan smygtitta på fler av er som har lagt in hemsidor här! =)

    Jag har nu jobbat 4 nätter och kan ni tro att jag som var såååå mör inatt hade den lågaste humor man kan tänka sig.
    Jag vet inte hur många ggr jag nästan började gapskratta åt en grej som hände förra natten. Tjejen jag jobbade med då, råkade vid ett tillfälle säga när vi hade bytt blöja hos en vårdtagare.
    -Nu ska vi se så att vi lägger täcket rätt, så vi inte får titthålet uppåt.
    Jag med min låga humor associerade genast till att hon sa något annat än TITTHÅL. Ni kan säkert gissa vad!
    Så även om jag är skittrött så var det en av de roligaste nätter jag haft på jobbet. Jag har fnittrat tillsammans med min kollega som riktig fjortis... =)

    Back to track! Ser att ni talar om bar till självkostnadspris.
    Vilket vi oxå ska ha. Till maten kommer det givetvis serveras dryck som ingår. Mem sedan när partajet börjar dans och det så ska vi oxå har bar till just självkostnadspris.
    Vi tänkte väll ta typ 10kr för vad man än väljer att köpa.
    Sedan är det väll tänkt att pengarna som rullar in på baren ska betala bartendern.

    Nä, nu måste jag nog gå och svepa i mig en balja lut så jag orkar hålla mig vaken.
    Ska ju träna ikväll och imorgon ska jag på Event i sporthallen med 4 olika träningspass och ha trevligt med mina träningsvänner.

  • Äldre 12 Oct 13:35
    #52

    Hello!

    Anja: hur gick det???

    Alva: åh, men det kan ju bli jätte kul att köpa en ny klänning... :) trodde ni hade vart tillsammans längre föresten... men guuuud så mysigt att fira års dag!:) köp en cholkladros... (blomma men ändå roligare :) eller en bubbelbadkarsros... :) vi firar 5 år januari :)

    satanya: vi har bokad en hembygdsgård, 2 lokaler, 2500:- för båda :)

    Vi ska oxå ha betalbar men har inte diskuterat priser, kör nog på anjas förslag 10:- för öl/cider 20:- för vin/drink kankse... :)

  • Äldre 12 Oct 13:35
    #53

    just ja vad är normalpris för en plastrong och en näsduk? ska lägga ett bud men vet inte vad som är rimligt??? :/

  • Äldre 12 Oct 13:55
    #54

    Nån som vet??

  • Annim
    Äldre 12 Oct 13:57
    #55

    ANJA *skriker*!!! Hur har det gått?

  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 12 Oct 14:37
    #56

    Heeeeeej jag är här nu ska skriva en rapport nu, här nedanför

  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 12 Oct 14:39
    #57

    Tydligen blev det helkonstigt med sluttiden. Om jag förstod rätt så hade en av de som budade ej fått reda på sluttiden, eller nåt, så hon var skitarg då hon inkom m ett bud bara någon minut över tolv och mäklaren sa att det var för sent. Så hon ställde till liv och mäklaren gav med sig så hon fick lägga ett bud på 1.165 000. Nu är det ett par till kvar i leken coh de har på sig till kl.15 att bestämma sig om de vill bjuda över.

    Så så är det! Vi vet alltså inte slutsumman förrän om 20 minuter *asg*

    Spännande värre... Jag är bara skitnöjd vilket som

  • Pärlpl­attan
    Äldre 12 Oct 14:44
    #58

    Ahaaaaaaaa - det är här ni håller hus!!

    Vi har nu bestämt oss för kort och lämnat in till kopiering. Så snart kan jag visa er också!! Nu är det svåra att knepa ihop en fin vers att ha med på korten... NÅGON frivillig som tycker sånt är roligt?? Jag välkomnar ALLT!

    Anja - Spännande.. Nu tänker ju jag hänga här till minst 15. Lätt!

  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 12 Oct 14:46
    #59

    Annim

    hehe garvade åt ditt (T)itthål

    Såna saker kan jag skratta åt även om jag inte är trött, haha... Är ju sååååå roligt med sexuella missuppfattningar. Finns det nåt roligare

  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 12 Oct 14:47
    #60

    Hej Pärlplattan

    Dikter, hmmm, näää inte sådär på rak arm. Har du tänkt hitta på en egen eller kan du lika gärna ta en fin dikt som redan finns?

    Finns ju så många fina, fast jag kommer inte på en enda just nu

    Vad spännande att du bestämt kort, är jättenyfiken. Glöm ej visa sen

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.