• Pumpki­n
    Äldre 11 Oct 15:19
    282172 visningar
    5228 svar
    5228
    282172

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Pumpki­n
    Äldre 11 Oct 15:21
    #1
    Vill bara passa på och säga följande:

    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med
  • Waerst­a
    Äldre 11 Oct 15:33
    #2

    Åh vad härligt med en ny tråd.

  • drömbr­ud
    Äldre 11 Oct 15:34
    #3

    Heeej nya tråden!!!
    Wooooo!

  • Äldre 11 Oct 15:35
    #4

    HEEEEJ kul med ni tråd!!!

  • Alvaer­eva
    Äldre 11 Oct 17:57
    #5

    wiihii, ännu en ny tråd

  • Bellan­ote
    Äldre 11 Oct 17:58
    #6

    får vi fylla denna med

  • sajber­pillan
    Äldre 11 Oct 18:07
    #7

    Hej
    Gör ett litet gästspel här och såg att det var dags för ny tråd. trevligt
    Sataya; välkommen. Jag kommer ursprungligen från Övik, eller Sidensjö så jag har full koll på vart det ligger Själevads kyrka är superfin fast rätt stor. Min kusin gifte sig där för en herrans massa år sedan. De har superfina kort från kyrkbacken ner mot älven! (tips!)

    Annars är det inte mycket som är bra. har varit hemma med magsjuk son idag. blä Sedan har jag ont i ryggen konstant blä,blä...orsaken blir offentlig på måndag...
    Hoppas ni får en toppenhelg. Nu ska jag lägga mig och vila. Kram

  • Stjärn­is
    Äldre 11 Oct 18:44
    #8

    Hejsan tjejer!

    Alva: Tråkigt att han talade osanning om dig i rätten! Hoppas att han får ett ordentligt straff!

    Pumpkin: Vad kul att det känns bra med festlokalen! Jag tycker att båda förrätterna lät bra.

    Engali: Grattis till sambons jobb!

    drömbrud: Tråkigt att inte hippan blev som du tänkt dig? Vad gjorde ni? Snart dags för dig nu!

    sajberpillan: Kul att få göra det hela offentligt på måndag Men tråkigt att höra att du mår dåligt.. gjorde du det förra gången också?

    Vad gäller jul, så kommer vi fira med min familj halva dagen och hans familj halva dagen. Vi kommer ju från samma ort och har ca en mil mellan resp föräldrar. Himla smidigt.

    Nu ett tips! De har billiga miniljusslingor på Ikea för 55:- st. Perfekt att dekorera med. Vi ska ha dem runt pelarna som finns i vår festsal.. Sen har de billiga gardiner som ser ut som tyll, perfekt till rispåsar eller presentpåsar. Vi ska dit och köpa lite till i helgen!

    Nu ska det bakas äppelpaj här

  • Sataya
    Äldre 11 Oct 19:19
    #9
    sajberpillan skrev 2007-10-11 18:07:58 följande:
    HejGör ett litet gästspel här och såg att det var dags för ny tråd. trevligtSataya; välkommen. Jag kommer ursprungligen från Övik, eller Sidensjö så jag har full koll på vart det ligger Själevads kyrka är superfin fast rätt stor. Min kusin gifte sig där för en herrans massa år sedan. De har superfina kort från kyrkbacken ner mot älven! (tips!)Annars är det inte mycket som är bra. har varit hemma med magsjuk son idag. blä Sedan har jag ont i ryggen konstant blä,blä...orsaken blir offentlig på måndag...Hoppas ni får en toppenhelg. Nu ska jag lägga mig och vila. Kram
    ahh så trevligt.. ja vi får se var bilderna tas:) beror lite på väder och vem som är fotograf..

    allt gick bra hos bm iaf:)

    sitter och planerar för fulla muggar, smabon inte lika intresserad som jag haha undra varför:)
  • jeeksa­080823
    Äldre 11 Oct 20:52
    #10

    Nu har även jag hittat hit till nya tråden

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.