• zukigi­rl
    Äldre 6 Oct 18:00
    83774 visningar
    869 svar
    869
    83774

    "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!

    Det har pratats lite löst i både gamling-tråden och panik-tråden om att ordna en träff och eftersom dessa två trådar har blivit så sammanvävda så tänkte jag att vi kan diskutera en gemensam träff i denna tråden. Vi får försöka ge lite förslag på var och när vi ska träffas och göra stan jäkligt osäker. Jag tror i vilket fall som helst att vi ska lugna oss till efter jul. Jag föreslår Januari som är en skittråkig månad som man kan behöva liva upp lite. Och när jag ändå håller på så föreslår jag att en bra träffpunkt vore Stockholm eftersom det finns dom som måste ta finlandsbåten för att komma till Svedala.
    Så, nu har jag tyckt till! Nu får ni säga er mening. Det var väl snällt va!!??
    Kom med förslag nu då!


    zukigirl - som längtar efter att få göra stan osäker med er
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-14 21:33
    Jaha, nu är det då bestämt! Den 19:e Januari så träffas vi på Golden hits i Stockholm! Det ska bli såååå jäkla roligt alltså!!!
  • Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!
  • charme­d
    Äldre 16 Oct 07:54

    ja jag håller med yllo,låter väldans obehagligt

  • charme­d
    Äldre 16 Oct 18:38

    *host host*
    prata för dig själv jodie!


    Jodie skrev 2007-10-16 18:09:52 följande:
    Ajajajaj, låter inte bra! När ska du till läkaren då? Finns det nån chans att de hinner operera dig? Annars kan vi ju alla sympatisera med dig den 19.1 och komma i träskor hela högen! Det vore väl snällt
  • zukigi­rl
    Äldre 16 Oct 18:42
    Yllo skrev 2007-10-16 07:46:54 följande:
    Aj Zuki!! det där läte inge vidare skönt *ryser* Bröt du foten på många ställen? Gips? Hur länge? *börjar värka i mina fötter vid bara tanken på din fot*
    *s* Nä det var det som var grejen. Jag bröt inget men foten svullnade upp till dubbel storlek. Minst! Får se vad dom säger. Det löser la sig.
  • zukigi­rl
    Äldre 16 Oct 18:43
    Jodie skrev 2007-10-16 18:09:52 följande:
    Ajajajaj, låter inte bra! När ska du till läkaren då? Finns det nån chans att de hinner operera dig? Annars kan vi ju alla sympatisera med dig den 19.1 och komma i träskor hela högen! Det vore väl snällt
    Skulle få en tid med posten men nu dröjer väl det flera veckor. *suck*
  • zukigi­rl
    Äldre 16 Oct 20:45
    Jodie skrev 2007-10-16 19:12:43 följande:
    Yes, här går gammal som ung, lätt och tung, kvinna och man i träskor! *inte jag då, för jag är ju född i Sverige *
    hahaha... det är bara som du säger! Du smyger säkert omkring hemma på kvällarna iklädd träskor och jeansjacka!!
  • Tuss78
    Äldre 16 Oct 20:55

    Sessan! Har du inte förtstått detta? VI ÄR INTE SNÄLLA!!!!! Här sympatiseras det minsann fan inte i träskor!!!!!!

    Vem var det nu som inte var hårdrockare här???? Kommer inte ihåg, det var ju flera sidor sedan.....

    Men jag är det defenitivt INTE!!!!!!

    Hårdrockare alltså. Fast jag var ju på en rockabillyspelning i fredags....men det kanske inte är samma sak....

    äsch.... det är ändå ingen som lyssnar på lilla mig.

    Visst är det den 19 januari som gäller nu? eller????

  • Tuss78
    Äldre 16 Oct 20:56

    Vem bokar in Golden då?

    Jag kan göra det, men jag måste ju planera min resa oxå, det är ju FASLIGT långt att åka in till stan från Solna....

  • zukigi­rl
    Äldre 16 Oct 21:03
    Tuss78 skrev 2007-10-16 20:56:54 följande:
    Vem bokar in Golden då?Jag kan göra det, men jag måste ju planera min resa oxå, det är ju FASLIGT långt att åka in till stan från Solna....
    jag skiter i vem som bokar det bara någon gör det lilla åsitatuss-gumman! Men vi ska väl inte boka det än eller? För så jäkla långt inna behöver man väl inte boka eller?
  • Tuss78
    Äldre 16 Oct 21:12

    ja du zukkan.....inte vet väl jag...har ju som sagt inte varit där så många gånger....

    typ......två......men LOVA att inte säga det till någon! Lova lova lova!

  • zukigi­rl
    Äldre 16 Oct 21:18

    okej... Lovar på heder o samvete! *håller högtidligt upp handen*
    hehehe...*flinar lite*

Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!