• zukigi­rl
    Äldre 6 Oct 18:00
    84338 visningar
    869 svar
    869
    84338

    "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!

    Det har pratats lite löst i både gamling-tråden och panik-tråden om att ordna en träff och eftersom dessa två trådar har blivit så sammanvävda så tänkte jag att vi kan diskutera en gemensam träff i denna tråden. Vi får försöka ge lite förslag på var och när vi ska träffas och göra stan jäkligt osäker. Jag tror i vilket fall som helst att vi ska lugna oss till efter jul. Jag föreslår Januari som är en skittråkig månad som man kan behöva liva upp lite. Och när jag ändå håller på så föreslår jag att en bra träffpunkt vore Stockholm eftersom det finns dom som måste ta finlandsbåten för att komma till Svedala.
    Så, nu har jag tyckt till! Nu får ni säga er mening. Det var väl snällt va!!??
    Kom med förslag nu då!


    zukigirl - som längtar efter att få göra stan osäker med er
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-14 21:33
    Jaha, nu är det då bestämt! Den 19:e Januari så träffas vi på Golden hits i Stockholm! Det ska bli såååå jäkla roligt alltså!!!
  • Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!
  • charme­d
    Äldre 14 Oct 19:49

    hehehehe....jaaaa,what the f*ck!!!! jag är med

  • zukigi­rl
    Äldre 14 Oct 20:00
    lillSessan skrev 2007-10-14 19:28:50 följande:
    näe men seriöst! jag vet inte om jag kan just den 19eJag har ju faktiskt min plikt som väsköppnare till väska 24 och man vet aldrig när dom väljer mig så det blir så jädrans jobbigt att hålla på springa fram och tillbaka från studion till krogen. Så om de väljer mig först är jag på men annars så kan jag inte tyvärr,kan ju inte smita med väskan liksom...ni måste ju förstå denna otroligt svåra sits jag sitter i
    men... du får ju naturligtvis ta med dig väskan! Sen kan vi betta lite när vi är på golden. Vi kan ju köra en egen deal or no deal. Vi lurar på nån dum fan väskan å så tjänar vi lite kosing... Fan vi kan ju ta in på lyxhotell och köpa drinkar för resten av pengarna!!!
  • zukigi­rl
    Äldre 14 Oct 20:01
    Jodie skrev 2007-10-14 19:58:03 följande:
    HÄRLIGT SESSAN!!!Men hörru, hur blev det med login? Det är HELT ok om det ändå inte fixr sig (hos er alltså), men måste ju veta det någorlunda i tid så man kan boka något annat i stället
    jodie vi kan dela rum annars på tre små rum om du vill? Om du kan stå ut med att tillbringa en hel natt med mig då förståss? Ibland står jag inte ut med det själv ska jag erkänna!
  • charme­d
    Äldre 14 Oct 20:04

    Hej och välkommen säger min sambo till dig jodie
    Så du har en säng här som väntar så oroa dig inte för boende
    Men du får inte prata finska!!!!!!!!!!!!


    Jodie skrev 2007-10-14 19:58:03 följande:
    HÄRLIGT SESSAN!!!Men hörru, hur blev det med login? Det är HELT ok om det ändå inte fixr sig (hos er alltså), men måste ju veta det någorlunda i tid så man kan boka något annat i stället
  • Tuss78
    Äldre 14 Oct 20:46

    PERKELE....*hörs från öst*

    Tror att det är Jodie som är besviken på att inte få prata finska hos sessan.

  • Tuss78
    Äldre 14 Oct 20:47

    Ok, seriöst. Då kör vi den 19 då? Eller? Och golden typ....shit, det är verkligen inte riktigt jag det där...ja e ju hiphopare....

  • zukigi­rl
    Äldre 14 Oct 20:50
    Tuss78 skrev 2007-10-14 20:47:39 följande:
    Ok, seriöst. Då kör vi den 19 då? Eller? Och golden typ....shit, det är verkligen inte riktigt jag det där...ja e ju hiphopare....
    Lilla gumman! Vi får väl offra oss! Själv är jag hårdrockare!!! Men som sagt... vad gör man inte på grund av kompistrycket!
  • Tuss78
    Äldre 14 Oct 20:57

    asså....
    golden kanske går
    om man tar sig en tår!

    eller super till ordentligt! Antar att Zuki och jag får hålla varandra i handen om det blir alltför läskigt....

  • charme­d
    Äldre 14 Oct 20:58

    tror tom dom har kareoke btw

  • zukigi­rl
    Äldre 14 Oct 21:00

    jasså det duger inte att dela rum med mig va!! Jag som hade tänkt att vi skulle ha lite hårdrocksfest på rummet innan vi drar ut. Kycklingen ser ut att gilla rock med så hon hade säkert hängt på... Men vill du inte så vill du inte... *plutar med underläppen och känner tårarna stiga i dom gröna ögonen*


    Jodie skrev 2007-10-14 20:50:58 följande:
    Lugna puckar, sessan! Jag lovar att lämna finskan på flygplatsen i H:fors! Härligt om jag får husera hos er en natt! Men som du sett hittills så är ju min finska lättbegriplig, moahhahahaha...Nä, men allvarligt så kan jag ju knappt prata finska själv
Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!