• zukigi­rl
    Äldre 6 Oct 18:00
    84566 visningar
    869 svar
    869
    84566

    "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!

    Det har pratats lite löst i både gamling-tråden och panik-tråden om att ordna en träff och eftersom dessa två trådar har blivit så sammanvävda så tänkte jag att vi kan diskutera en gemensam träff i denna tråden. Vi får försöka ge lite förslag på var och när vi ska träffas och göra stan jäkligt osäker. Jag tror i vilket fall som helst att vi ska lugna oss till efter jul. Jag föreslår Januari som är en skittråkig månad som man kan behöva liva upp lite. Och när jag ändå håller på så föreslår jag att en bra träffpunkt vore Stockholm eftersom det finns dom som måste ta finlandsbåten för att komma till Svedala.
    Så, nu har jag tyckt till! Nu får ni säga er mening. Det var väl snällt va!!??
    Kom med förslag nu då!


    zukigirl - som längtar efter att få göra stan osäker med er
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-14 21:33
    Jaha, nu är det då bestämt! Den 19:e Januari så träffas vi på Golden hits i Stockholm! Det ska bli såååå jäkla roligt alltså!!!
  • Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!
  • zukigi­rl
    Äldre 13 Oct 20:06

    hahaha... jag vet inte men är det inte lite typiskt karlar att ha sådana fördomar om en del kvinnor? *s* aaahhhh... nu sitter jag o kollar i kataloger. Måste ju beställa lite nya kläder till resan. Maken tittade lite konstigt på mig. Vaddå 5 månader tills vi ska resa!!?? Man måste ju vara ute i god tid ju! Och på måndag ska jag beställa tid för klippning. Hoppas inte min lille gubbe blir alltför ledsen när jag klipper av mig håret. hmmm... tänk om han hämnas och tar bort skägget! *ohhh my gooood*

  • Yllo
    Äldre 13 Oct 22:22

    Åhhhh Jodie.. nu blev jag avis!! Önskar själv att jag kunde krypa in i bastun nu och värma upp mina stela axlar (och min stela lekamen)

    Känner mig riktigt off idag..

    Har dock varit på sista kursen i spritsteknik så nu kan jag spritsa ännu fler blommor

  • zukigi­rl
    Äldre 13 Oct 22:27

    hallåååå Yllo!!! *vinkar* Låter skoj med spritskursen!

  • Tuss78
    Äldre 13 Oct 23:07

    Måste bara test en sak...

  • Tuss78
    Äldre 13 Oct 23:07

    skumt...riktigt skumt...

  • zukigi­rl
    Äldre 13 Oct 23:19

    måste bara få visa vart vi ska åka... Det här hotellet blev det.  http://www.coral-caribe.com/hotel_coral_caribe_eng.html

    Och här är lite bilder från ön: http://www.fritidsresor.se/Resorts/Travel.aspx?id=16694&cat=2|241&entry=117&dest=&city=1134&type=c

  • Dallas
    Äldre 14 Oct 11:03

    ja det ser helt UNDERBART ut! Ni kommer att få det suveränt mysigt där!

    (sista länken får jag inte att fungera, men jag kollade ju i en artikel från Aftonbladet igår. så jag är nöjd o glad ändå )

  • Dallas
    Äldre 14 Oct 11:04

    Vaddå??
    Som du ser var jag inne hos dig nyss, jag klickade på din bild istället för citeraknappen. Jag blev distraherad...


    Tuss78 skrev 2007-10-13 23:07:56 följande:
    skumt...riktigt skumt...
  • charme­d
    Äldre 14 Oct 11:08

    hej alla sötnooooosar när kommer ni hit då till slut,ni har ju så jimla svårt att koncentrera er på anledningen till att vi ens hänger här just i den här tråden,massa med OT och liknande.

    NU FÅR DET VARA NOG!!!!!!!!

    nu ska det pratas om party och umgås här i vår härliga huvudstad

  • Yllo
    Äldre 14 Oct 17:12

    Ja, jag för min del längar verkligen till den 19/1 och vår träff på Golden hits

Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!