• zukigi­rl
    Äldre 6 Oct 18:00
    83809 visningar
    869 svar
    869
    83809

    "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!

    Det har pratats lite löst i både gamling-tråden och panik-tråden om att ordna en träff och eftersom dessa två trådar har blivit så sammanvävda så tänkte jag att vi kan diskutera en gemensam träff i denna tråden. Vi får försöka ge lite förslag på var och när vi ska träffas och göra stan jäkligt osäker. Jag tror i vilket fall som helst att vi ska lugna oss till efter jul. Jag föreslår Januari som är en skittråkig månad som man kan behöva liva upp lite. Och när jag ändå håller på så föreslår jag att en bra träffpunkt vore Stockholm eftersom det finns dom som måste ta finlandsbåten för att komma till Svedala.
    Så, nu har jag tyckt till! Nu får ni säga er mening. Det var väl snällt va!!??
    Kom med förslag nu då!


    zukigirl - som längtar efter att få göra stan osäker med er
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-14 21:33
    Jaha, nu är det då bestämt! Den 19:e Januari så träffas vi på Golden hits i Stockholm! Det ska bli såååå jäkla roligt alltså!!!
  • Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!
  • Yllo
    Äldre 9 Oct 10:02

    Lovar att inte skvallra till någon!! *cross my heart*

  • starch­ick
    Äldre 9 Oct 10:05

    hihi-.... fasen vad trist det är att jobba idag"!!!! Vill varea hemma och planera bröllop


    Yllo skrev 2007-10-09 10:02:07 följande:
    Lovar att inte skvallra till någon!! *cross my heart*
  • Yllo
    Äldre 9 Oct 10:11

    Instämmer med föregående talare... Skulle hellre vara hemma idag i sängen.. såååå trött *gäspar stort* Har sovit dåligt i natt.. Önskar att jag också kunde planera bröllop, men vårt är ju redan avklarat och det är 8,5 år kvar tills vi ska förnya våra löften

  • zukigi­rl
    Äldre 9 Oct 15:01

    hehehe... vet du kycklingen, jag hade nästan samma bilder som du som jag hade sparat! Om du tittar närmre på dom så är det egentligen samma frisyr i botten. Jag tog med mig bilderna och visade dom för min frissa hon tittade på dom och sen satte hon igång. Hon frågade mest hur jag ville ha luggen, stora eller små lockar eller kanske bara vågigt. Om jag skulle ha något annat i håret osv.... det blev såååå himla bra alltså.

  • starch­ick
    Äldre 9 Oct 15:05

    haha vad kul =)
    Dom e ju snarlika varandra, fast ändå skiljer det ju lite detlajer på dom"!
    Men ska nog ta med bilderna och visa, så kan man ta lite från varje


    zukigirl skrev 2007-10-09 15:01:28 följande:
    hehehe... vet du kycklingen, jag hade nästan samma bilder som du som jag hade sparat! Om du tittar närmre på dom så är det egentligen samma frisyr i botten. Jag tog med mig bilderna och visade dom för min frissa hon tittade på dom och sen satte hon igång. Hon frågade mest hur jag ville ha luggen, stora eller små lockar eller kanske bara vågigt. Om jag skulle ha något annat i håret osv.... det blev såååå himla bra alltså.
  • a02270
    Äldre 9 Oct 16:37

    Oj här händer det grejor..:D

    Jag vill gärna gå på Golden Hits. får jag? *ser försynt ut*

  • starch­ick
    Äldre 9 Oct 17:38

    Det ligger några bilder från Linda i mitt galleri...jättefin är hon!!

  • zukigi­rl
    Äldre 9 Oct 18:35
    a02270 skrev 2007-10-09 16:37:02 följande:
    Oj här händer det grejor..:DJag vill gärna gå på Golden Hits. får jag? *ser försynt ut*
    öhhh... det fattar du väl att du får!

    Och på tal om att sova över så säger jag direkt att jag ska ta in på hotell.... Man får ju passa på att skämma bort sig lite... Dessutom kan jag ju ringa till min man mitt i natten o tjöta utan att jag stör någon... Ja och det gör inte så mycket om jag e lite bakis dagen efter för det är ändå ingen som ser mig förrän jag hunnit rätta mig till!
  • a02270
    Äldre 9 Oct 20:33

    Åh Zuki, va snällt..:D:D
    Jag har ju inte så lång resväg, så man kan nog smita iväg in till stan en sväng..:D

    Va fina Linda och hennes Man är!!

  • zukigi­rl
    Äldre 9 Oct 22:20

    Alltså jag vill inte vara pushig och styra och ställa här men tycker ni att vi ska bestämma den 19:e eller? hmm... vad ska man ha på sig? Jag måste kanske köpa en ny snygg klänning? muuahahahaha

Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!