• zukigi­rl
    Äldre 6 Oct 18:00
    84432 visningar
    869 svar
    869
    84432

    "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!

    Det har pratats lite löst i både gamling-tråden och panik-tråden om att ordna en träff och eftersom dessa två trådar har blivit så sammanvävda så tänkte jag att vi kan diskutera en gemensam träff i denna tråden. Vi får försöka ge lite förslag på var och när vi ska träffas och göra stan jäkligt osäker. Jag tror i vilket fall som helst att vi ska lugna oss till efter jul. Jag föreslår Januari som är en skittråkig månad som man kan behöva liva upp lite. Och när jag ändå håller på så föreslår jag att en bra träffpunkt vore Stockholm eftersom det finns dom som måste ta finlandsbåten för att komma till Svedala.
    Så, nu har jag tyckt till! Nu får ni säga er mening. Det var väl snällt va!!??
    Kom med förslag nu då!


    zukigirl - som längtar efter att få göra stan osäker med er
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-14 21:33
    Jaha, nu är det då bestämt! Den 19:e Januari så träffas vi på Golden hits i Stockholm! Det ska bli såååå jäkla roligt alltså!!!
  • Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!
  • Tuss78
    Äldre 8 Oct 21:32

    5-120 MINUTERS PROMENAD?????

    det beror alltså på i vilket tillstånd man är då lr?????

  • starch­ick
    Äldre 8 Oct 21:33

    hehe jag fyller 30 om ungefär 13 dagar..eller ganska exakt 13 dagar...huja va gammel en är nu va känner mej fortfarande som 18!!!!


    Tuss78 skrev 2007-10-08 21:31:03 följande:
    För den delen så fyller jag 30 den 1 februari så den helgen kan jag nog inte...och min bästis fyler typ 10 dagar innan.....Ja, jag vet....jag kallar henne fortfarande för bästis. lite småtöntigt kanske....
  • starch­ick
    Äldre 8 Oct 21:34

    hahahahahaha ja precis...om det är på väg hem från krogen= 120 min...på väg till krogen=5 minuter


    Tuss78 skrev 2007-10-08 21:32:31 följande:
    5-120 MINUTERS PROMENAD?????det beror alltså på i vilket tillstånd man är då lr?????
  • Sereni­ty
    Äldre 8 Oct 22:01

    åååh..den första mörkhåriga med blommor bak

    ja jag menade allvar,ni är ju inte främlingar

  • Yllo
    Äldre 9 Oct 07:58

    Jag informerade min man igår om att vi skulle ha en träff... Han bara stirrade på mig och undrade om inte det här med BT har gått lite väl långt

    Jag hade gärna bjudit in några av er (borde få rum med 2-3 st)att bo oss oss i vårt gästrum... men jag vet ju inte om det blir klart... Inte så mycket kvar att göra nu förstås, men det ska göras också. Jag bad gubben att han skulle fixa fönsterkarmarna i helgen.. men inte hade han lyft spackelspaden alls *suck* Förhoppningsvis kommer vår elektriker snart och skriver en ny lista på material som skall köpas in.. och därefter hoppas jag att han snart kommer och drar elen!! Det är bara 1,5 månad kvar tills vi far på vår bröllopsresa och då ska det vara klart har jag bestämt!! Fast med tanke på att vi hållit på i drygt 4 år nu och det fortfarande inte är klart så vet man aldrig hur lång tid det tar *suck*

  • starch­ick
    Äldre 9 Oct 08:15

    Ser nu att 19e är en fredag.....för min del så hade jag vart glad om jag slapp ta ledigt...har nämligen inga sparade semesterdagar = jag får inget betalt alls den dagen isf...! Åker isf upp den 19 men inte förrän efter jobbet vilket innebär att jag e där sent! så golden kanske man kann ta på lördag kväll?

  • Yllo
    Äldre 9 Oct 08:18

    Öhhh... men snälla kycklingen... vilken kalender tittar du i?? I min kalender är den 19/1 2008 en lördag

  • starch­ick
    Äldre 9 Oct 08:48

    Jaja jag skulle bara kolla om ni va med...om ni hade koll lixom haha där fick jag er allt hohoh *fnissfniss*


    Yllo skrev 2007-10-09 08:18:33 följande:
    Öhhh... men snälla kycklingen... vilken kalender tittar du i?? I min kalender är den 19/1 2008 en lördag
  • Yllo
    Äldre 9 Oct 09:47

    Erkänn att du tittade på 19/1 2007

  • starch­ick
    Äldre 9 Oct 09:57

    hahaahmmmfp jaaaaa okej då....säg inget till nån bara....


    Yllo skrev 2007-10-09 09:47:39 följande:
    Erkänn att du tittade på 19/1 2007
Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!