• zukigi­rl
    Äldre 6 Oct 18:00
    83788 visningar
    869 svar
    869
    83788

    "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!

    Det har pratats lite löst i både gamling-tråden och panik-tråden om att ordna en träff och eftersom dessa två trådar har blivit så sammanvävda så tänkte jag att vi kan diskutera en gemensam träff i denna tråden. Vi får försöka ge lite förslag på var och när vi ska träffas och göra stan jäkligt osäker. Jag tror i vilket fall som helst att vi ska lugna oss till efter jul. Jag föreslår Januari som är en skittråkig månad som man kan behöva liva upp lite. Och när jag ändå håller på så föreslår jag att en bra träffpunkt vore Stockholm eftersom det finns dom som måste ta finlandsbåten för att komma till Svedala.
    Så, nu har jag tyckt till! Nu får ni säga er mening. Det var väl snällt va!!??
    Kom med förslag nu då!


    zukigirl - som längtar efter att få göra stan osäker med er
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-14 21:33
    Jaha, nu är det då bestämt! Den 19:e Januari så träffas vi på Golden hits i Stockholm! Det ska bli såååå jäkla roligt alltså!!!
  • Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!
  • Sereni­ty
    Äldre 8 Oct 21:02

    hahaha...5-120 min haha

  • Sereni­ty
    Äldre 8 Oct 21:03

    ni kan ju bo hos mig om ni vill,alla får ligga på varandra men det är väl inge större problem eller??

  • starch­ick
    Äldre 8 Oct 21:03

    nej jag har iaf inga problem med att ligga på nån

  • Sereni­ty
    Äldre 8 Oct 21:12

    hehe...jag kan ta emot 4 st i mitt lilla men underbara hem

  • starch­ick
    Äldre 8 Oct 21:13

    count me in

  • Sereni­ty
    Äldre 8 Oct 21:17

    great! då kan jag ta in tre stycken i mitt underbara lilla hem

  • Sereni­ty
    Äldre 8 Oct 21:17

    nej men vänta!! måste kolla om min styvdotter kommer den helgen. om hon är här då så kan jag inte ta in någon

  • starch­ick
    Äldre 8 Oct 21:23

    haha det är lugnt,jag trodde du skoja? mendade du alltså allvar med att du skulle bjuda in 4 vilt främmande fruntimmer, tänk om vi trashar ditt hem haha förresten sessan, kan du inte kollaµitt galleri och säga vilken frissa du tycker e finast? Ni andra med om ni har lust =))

  • Tuss78
    Äldre 8 Oct 21:29

    shit va kul det skulle vara om stjärnkycklingen trashade Sessans hem!!!!!!!

  • Tuss78
    Äldre 8 Oct 21:31

    För den delen så fyller jag 30 den 1 februari så den helgen kan jag nog inte...och min bästis fyler typ 10 dagar innan.....

    Ja, jag vet....jag kallar henne fortfarande för bästis. lite småtöntigt kanske....

Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!