• zukigi­rl
    Äldre 6 Oct 18:00
    83802 visningar
    869 svar
    869
    83802

    "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!

    Det har pratats lite löst i både gamling-tråden och panik-tråden om att ordna en träff och eftersom dessa två trådar har blivit så sammanvävda så tänkte jag att vi kan diskutera en gemensam träff i denna tråden. Vi får försöka ge lite förslag på var och när vi ska träffas och göra stan jäkligt osäker. Jag tror i vilket fall som helst att vi ska lugna oss till efter jul. Jag föreslår Januari som är en skittråkig månad som man kan behöva liva upp lite. Och när jag ändå håller på så föreslår jag att en bra träffpunkt vore Stockholm eftersom det finns dom som måste ta finlandsbåten för att komma till Svedala.
    Så, nu har jag tyckt till! Nu får ni säga er mening. Det var väl snällt va!!??
    Kom med förslag nu då!


    zukigirl - som längtar efter att få göra stan osäker med er
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-14 21:33
    Jaha, nu är det då bestämt! Den 19:e Januari så träffas vi på Golden hits i Stockholm! Det ska bli såååå jäkla roligt alltså!!!
  • Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!
  • Dallas
    Äldre 8 Oct 08:37

    Här sitter jag och kollar på vandrarhem,hotell,paketresor,flyg,buss,tåg till Sthlm för skojs skull. Försöker köra snålvarianten moooaaahahahah efter jul o nyår är det bra med billiga alternativ. Inte det enklaste.

    Det blir inte många dagar i Januari som jag kan verkar det som, husbandet fyller 45 den 10/1, så kalas lär det ju bli men vet inte vilken lördag. Jaja jag får kolla upp mer noga senare. Sen så är jag van vid att inte alla kan på samma gång. Vi pusslade ihop en lördag för att få ihop den årliga syskonträffen,bara det var ett heltidsjobb

    Hmmm 26,27 januari jobbar jag

    Februari är helt uteslutet för min del! Massa födelsedagar, halva släkten fyller i den kortaste månaden

  • Dallas
    Äldre 8 Oct 09:13

    Hahaha jag glömde ju det viktigaste i februari: FÖRSTA BRÖLLOPSDAGEN

  • Yllo
    Äldre 8 Oct 20:25

    Jag bor också i stockholm.... Golden hits låter jättekul! Jag har varit på Kopanjang (eller hur det nu stavas)... Tyckte det var ett mysigt ställe MEN alldeles för mörkt!! Sedan var personalen pipiga när jag försökte läsa menyn i ljuset av tändaren... *snyft*

    Hur ska man vara klädd för att komma in på krogen då?? Jag har inte satt min lilla tass ute på krogen sedan.... öhhhhh... vänta nu... låt mig fundera... det måste nog ha varit sommaren 1993... Ja, det var det nog
    Och om Sessan blir nekad... ja då lär ju jag bli portad på livstid SmileyCentral.com

    Visst ja... Den 8/1 fyller maken år så den dagen kan jag inte... annars funkar det nog när som för mig.. och om inte.. så ändrar jag planerna så att jag ändå kan komma *hihihi*

    SmileyCentral.com

  • Sereni­ty
    Äldre 8 Oct 20:27

    klart vi kommer in,jag är ju kändis nu OCH panikare

  • zukigi­rl
    Äldre 8 Oct 20:49

    hehehe... verkar som om den 19:e är ett bra datum för de allra flesta?

  • starch­ick
    Äldre 8 Oct 20:57

    Ja 19 verkar vara de datum som flest kan hittils iaf! Men det är inte bestämt ännu eller? Jag vill såklart gärna boka tåg och hotell så fort som möjligt =) För er som inte bor i sthlm så kan jag tipsa om 3 Små rum, ett vandrarhem ungefär vid medborgarplatsen...eller ja, c 5-120 min promenad därifrån, riktigt mysigt och inte så dyrt! Där sjka jag bo iaf! www.tresmårum.se tror jag det är

  • Sereni­ty
    Äldre 8 Oct 20:59

    jag kan då *räcker upp handen*

  • starch­ick
    Äldre 8 Oct 20:59

    www.tresmarum.se ska de va

  • zukigi­rl
    Äldre 8 Oct 20:59

    ahaaaa... tänkte be om lite tips på billiga ställen... Man behöver ju inte ruinera sig... *s*


    starchick skrev 2007-10-08 20:57:56 följande:
    Ja 19 verkar vara de datum som flest kan hittils iaf! Men det är inte bestämt ännu eller? Jag vill såklart gärna boka tåg och hotell så fort som möjligt =) För er som inte bor i sthlm så kan jag tipsa om 3 Små rum, ett vandrarhem ungefär vid medborgarplatsen...eller ja, c 5-120 min promenad därifrån, riktigt mysigt och inte så dyrt! Där sjka jag bo iaf! www.tresmårum.se tror jag det är
  • starch­ick
    Äldre 8 Oct 21:00

    5-10 min ska det givetvis stå *asg*

Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!