• zukigi­rl
    Äldre 6 Oct 18:00
    83779 visningar
    869 svar
    869
    83779

    "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!

    Det har pratats lite löst i både gamling-tråden och panik-tråden om att ordna en träff och eftersom dessa två trådar har blivit så sammanvävda så tänkte jag att vi kan diskutera en gemensam träff i denna tråden. Vi får försöka ge lite förslag på var och när vi ska träffas och göra stan jäkligt osäker. Jag tror i vilket fall som helst att vi ska lugna oss till efter jul. Jag föreslår Januari som är en skittråkig månad som man kan behöva liva upp lite. Och när jag ändå håller på så föreslår jag att en bra träffpunkt vore Stockholm eftersom det finns dom som måste ta finlandsbåten för att komma till Svedala.
    Så, nu har jag tyckt till! Nu får ni säga er mening. Det var väl snällt va!!??
    Kom med förslag nu då!


    zukigirl - som längtar efter att få göra stan osäker med er
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-14 21:33
    Jaha, nu är det då bestämt! Den 19:e Januari så träffas vi på Golden hits i Stockholm! Det ska bli såååå jäkla roligt alltså!!!
  • Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!
  • Sereni­ty
    Äldre 7 Oct 17:39

    haha,jag tror ni är fina så som ni är hörni

  • zukigi­rl
    Äldre 7 Oct 17:55

    hmmm... vi kanske skulle komma i våra brudklänningaar!!?? dom som inte har gift sig ännu kan kanske låna en klänning av serenity? Fy fan vad tjusiga vi kommer att bli!!

  • Sereni­ty
    Äldre 7 Oct 17:55

    haha,vi lär bli eskorterade till psyket

  • starch­ick
    Äldre 7 Oct 18:19

    låter som en toppenidé tycker jag


    zukigirl skrev 2007-10-07 17:55:03 följande:
    hmmm... vi kanske skulle komma i våra brudklänningaar!!?? dom som inte har gift sig ännu kan kanske låna en klänning av serenity? Fy fan vad tjusiga vi kommer att bli!!
  • Dallas
    Äldre 7 Oct 19:14

    Hej svejs på er! Så var äntligen jobbarhelgen över!!!! Nu är jag helt slut psykiskt... de har varit jobbiga denna helgen vill jag lova!!!!! Stavfel och annat dravvel(som är helt olikt mig) ignoreras tack

    Detta låter jättetrevligt tycker jag, jag läste allt lite här i morse oinloggad innan jobbet (vid sextiden sådaär).

  • Liinda­_e
    Äldre 7 Oct 19:29

    visst är tanken att vi ska äta och kolla på showen? för det är bara såååååå roligt!

  • Sereni­ty
    Äldre 7 Oct 19:30

    ja det är ju klart,hela skiten måste det va

  • starch­ick
    Äldre 7 Oct 19:33

    ja de är väl det som e tanken


    Liinda_e skrev 2007-10-07 19:29:54 följande:
    visst är tanken att vi ska äta och kolla på showen? för det är bara såååååå roligt!
  • zukigi­rl
    Äldre 7 Oct 21:58

    Natürlich!

  • Godisr­åttan
    Äldre 8 Oct 08:31

    Hej tjejjer!
    Vad händer i denna tråd?Nyfiken

Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!