• zukigi­rl
    Äldre 6 Oct 18:00
    83805 visningar
    869 svar
    869
    83805

    "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!

    Det har pratats lite löst i både gamling-tråden och panik-tråden om att ordna en träff och eftersom dessa två trådar har blivit så sammanvävda så tänkte jag att vi kan diskutera en gemensam träff i denna tråden. Vi får försöka ge lite förslag på var och när vi ska träffas och göra stan jäkligt osäker. Jag tror i vilket fall som helst att vi ska lugna oss till efter jul. Jag föreslår Januari som är en skittråkig månad som man kan behöva liva upp lite. Och när jag ändå håller på så föreslår jag att en bra träffpunkt vore Stockholm eftersom det finns dom som måste ta finlandsbåten för att komma till Svedala.
    Så, nu har jag tyckt till! Nu får ni säga er mening. Det var väl snällt va!!??
    Kom med förslag nu då!


    zukigirl - som längtar efter att få göra stan osäker med er
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-14 21:33
    Jaha, nu är det då bestämt! Den 19:e Januari så träffas vi på Golden hits i Stockholm! Det ska bli såååå jäkla roligt alltså!!!
  • Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!
  • starch­ick
    Äldre 7 Oct 10:54
    #97

    ja dom får ju se till att vara tillgängliga när vi kommer helt enkelt


    zukigirl skrev 2007-10-07 10:53:29 följande:
    ja då har vi tre bud på den 19:e. Eller kanske det ska räknas som fem? Linda och Serenity bor ju där så dom får ju ta när vi kan!
  • Liinda­_e
    Äldre 7 Oct 11:39
    #98

    eko.....

  • Tuss78
    Äldre 7 Oct 13:11
    #99

    Men guuuuuuuud......Serenity, menar du på allvar att du inte kom in på Golden Hits? Vad hade du gjort DÅ?

    Hade min möhippa där och dansade runt en lyktstolpe framför en polisbil. Poledansade alltså.....och jag blev fortfarande både insläppt och utsläppt på stället....

    Ledsen, orkade inte läsa igenom hela tråden, har haft sjuuuukt mycket jobb den här veckan med utvecklingssamtal och invecklade samtal och allt vad det kan vara när man jobbar på en skola.

    Men jag är helt klart på!

    Har ni nämnt att man inte kan boka bord på kophanjang (lr hur fan det stavas) om man inte är typ minst 8 pers eller nåt?

  • starch­ick
    Äldre 7 Oct 14:00

    jag vill också golden hits...jiiiipiii vad kul!!!

  • Sereni­ty
    Äldre 7 Oct 14:10

    men vi bokar bord hela tiden på koh pangang men skitsamma,det verkar ju bli golden ändå

    vakten tyckte inte jag var tillräckligt snygg därför kom inte jag och en annan tjej inte in

    har aldrig satt min fot där efter det men nu när man är kändis så kommer man kanske in

  • starch­ick
    Äldre 7 Oct 14:14

    hahaha du har nog inga problem att komma in nu när sdu e kändis nä!! Fan va gött, v i kommer glida in på en räkmacka hela bunten när vi har dig med oss
    Ps: Du e ju jättesnygg, vilken idiotvakt!!!


    Serenity skrev 2007-10-07 14:10:25 följande:
    men vi bokar bord hela tiden på koh pangang men skitsamma,det verkar ju bli golden ändå vakten tyckte inte jag var tillräckligt snygg därför kom inte jag och en annan tjej inte inhar aldrig satt min fot där efter det men nu när man är kändis så kommer man kanske in
  • Sereni­ty
    Äldre 7 Oct 14:41

    åååh,tack kycklingen men när jag gick dit så hade jag min "vara mig själv" period...då stod jag där utan smink,baggyjeans och en stooor jacka,samt gympadojjor. Jag är ju 1,50cm lång så jag kan hålla med om att de sönderspacklade brudarna med kort kort innan mig var bättre för buissnes än va jag var men nu jävlar...ska ta på mig urringat,kort kort,rött läpstift...hela spacklet!

  • zukigi­rl
    Äldre 7 Oct 15:23

    *asg* Då kommer jag inte in! Jag räknas inte direkt till dom hippaste! Tur vi har serenity med oss då som sagt... Lite sjärnstoff kan ju få falla på oss... Om vi står riktigt nära iaf!

  • Sereni­ty
    Äldre 7 Oct 15:53

    ja visst,man måste ha rätta kläder,image och så får man inte vara för full eller för ful men jag tror definitvt att vi komme rin eftersom vi ska käka innan...annars brukar kön vara måååååånga meter lång. Minst 1½ får man stå ibland och frysa arslet ev sig. Vissa får ju ragg i kön,haha
    nä men käkar man innan så slipper man det där ju,då är man ju redan inne när det hela sätts igång

  • zukigi­rl
    Äldre 7 Oct 17:22

    vilken tur för oss ohippa! Eller så får vi göra som Jodie skrev, en EXTREME makeover!!!

Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!