• zukigi­rl
    Äldre 6 Oct 18:00
    83772 visningar
    869 svar
    869
    83772

    "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!

    Det har pratats lite löst i både gamling-tråden och panik-tråden om att ordna en träff och eftersom dessa två trådar har blivit så sammanvävda så tänkte jag att vi kan diskutera en gemensam träff i denna tråden. Vi får försöka ge lite förslag på var och när vi ska träffas och göra stan jäkligt osäker. Jag tror i vilket fall som helst att vi ska lugna oss till efter jul. Jag föreslår Januari som är en skittråkig månad som man kan behöva liva upp lite. Och när jag ändå håller på så föreslår jag att en bra träffpunkt vore Stockholm eftersom det finns dom som måste ta finlandsbåten för att komma till Svedala.
    Så, nu har jag tyckt till! Nu får ni säga er mening. Det var väl snällt va!!??
    Kom med förslag nu då!


    zukigirl - som längtar efter att få göra stan osäker med er
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-14 21:33
    Jaha, nu är det då bestämt! Den 19:e Januari så träffas vi på Golden hits i Stockholm! Det ska bli såååå jäkla roligt alltså!!!
  • Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!
  • zukigi­rl
    Äldre 7 Oct 00:55
    #83

    för att återgå till det denna tråden handlade om så är den 12:e det enda datumet jag INTE kan! Jag har köpt biljetter till Disney on ice då så jag och dottern ska gå på det. det blir tredje året i rad nu.

  • Liinda­_e
    Äldre 7 Oct 00:58
    #84

    hehe 4e året för mej!

  • Liinda­_e
    Äldre 7 Oct 01:01
    #86

    en söt tjej värd namnet alltså....

    zuki...ingen morgon gåva?
    men då levde du väll inte upp till dina äktenskapliga plikter heller hoppas jag....
    det är lag på morgongåva har jag för mej?

  • zukigi­rl
    Äldre 7 Oct 01:06
    #88
    Liinda_e skrev 2007-10-07 01:01:28 följande:
    en söt tjej värd namnet alltså....zuki...ingen morgon gåva?men då levde du väll inte upp till dina äktenskapliga plikter heller hoppas jag....det är lag på morgongåva har jag för mej?
    *asg* Jasså? fan det visste jag inte! Vi som var som kaniner dan efter bröllopet!
  • Liinda­_e
    Äldre 7 Oct 01:06
    #89

    men huva vad du är syndig!

  • Liinda­_e
    Äldre 7 Oct 01:07
    #92

    jag kan i princip alla dagar...hehehe jag bor ju på orten...

  • zukigi­rl
    Äldre 7 Oct 01:12
    #93

    Februari går bra för min del... skulle det vara barnhelg så byter jag och tar dom två helger irad istället.... ja det går bra den 19:e januari med för mig...

  • starch­ick
    Äldre 7 Oct 10:07
    #94

    hm jag tror nog att 19 kanske skulle funka för mig med, då har vi förmodligen fått ordning på det mesta

  • zukigi­rl
    Äldre 7 Oct 10:53
    #95

    ja då har vi tre bud på den 19:e. Eller kanske det ska räknas som fem? Linda och Serenity bor ju där så dom får ju ta när vi kan!

  • starch­ick
    Äldre 7 Oct 10:54
    #96

    ja dom får ju se till att vara tillgängliga när vi kommer helt enkelt


    zukigirl skrev 2007-10-07 10:53:29 följande:
    ja då har vi tre bud på den 19:e. Eller kanske det ska räknas som fem? Linda och Serenity bor ju där så dom får ju ta när vi kan!
Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!