• zukigi­rl
    Äldre 6 Oct 18:00
    84340 visningar
    869 svar
    869
    84340

    "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!

    Det har pratats lite löst i både gamling-tråden och panik-tråden om att ordna en träff och eftersom dessa två trådar har blivit så sammanvävda så tänkte jag att vi kan diskutera en gemensam träff i denna tråden. Vi får försöka ge lite förslag på var och när vi ska träffas och göra stan jäkligt osäker. Jag tror i vilket fall som helst att vi ska lugna oss till efter jul. Jag föreslår Januari som är en skittråkig månad som man kan behöva liva upp lite. Och när jag ändå håller på så föreslår jag att en bra träffpunkt vore Stockholm eftersom det finns dom som måste ta finlandsbåten för att komma till Svedala.
    Så, nu har jag tyckt till! Nu får ni säga er mening. Det var väl snällt va!!??
    Kom med förslag nu då!


    zukigirl - som längtar efter att få göra stan osäker med er
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-14 21:33
    Jaha, nu är det då bestämt! Den 19:e Januari så träffas vi på Golden hits i Stockholm! Det ska bli såååå jäkla roligt alltså!!!
  • Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!
  • Våren 2008
    Äldre 7 Oct 00:20
    #68

    E nån vaken som jag eller

  • Liinda­_e
    Äldre 7 Oct 00:21
    #69

    zuki...vad trevligt"!

  • Liinda­_e
    Äldre 7 Oct 00:23
    #72

    ingen sömn här inte...inte förens johnny är hemma igen...

  • zukigi­rl
    Äldre 7 Oct 00:26
    #73

    På tal om krig, jag måste berätta en sak. Vet ni vad jag fick av min käre make en alla-hjärtansdag? Han hade köpt en film: Bakom främsta linjen! hmmm... japp... en film om finska vinterkriget. Han tyckte tydligen att jag behövde lite utbildning.

    Har lite svårt att skriva för ja sitter med laptopen och det är så jävla små knappar på fanstyget!

  • Liinda­_e
    Äldre 7 Oct 00:27
    #74

    hmmm en sån där sak har jag hört talas om förut i somras...vad var det den kallades nu igen...laptopen alltså...

    ohh vilken romantisk present du måste har varit utan ord när du fick den!

  • zukigi­rl
    Äldre 7 Oct 00:30
    #76

    ja jag var mållös! I 3 sekunder ungefär sen skrattade jag så jag grät. Jag har även fått en sticksåg och en vinkelslip av honom. Inte vid samma tillfälle. Men när jag fick vinkelslipen blev jag rätt sur för jag hade önskat mig en sån där stepmaskin... *s*

  • zukigi­rl
    Äldre 7 Oct 00:32
    #77

    ja precis! Så heter den... tyckte väl att det lät lite könstigt när jag skrev det... Jasså han var förtjust idig? Jag får nog fan kolla på filmen iaf... Han har en Kalevala-bok oxå som han tycker jag ska läsa...*pust*

  • Liinda­_e
    Äldre 7 Oct 00:34
    #79

    hahahahaha din man är en hejare på presenter.....vågar man fråga vad du fick i morgongåva?

  • Liinda­_e
    Äldre 7 Oct 00:36
    #81

    ohh måste vara en fin smart underbar tjej...annars svärtar hon ner namnet!

  • zukigi­rl
    Äldre 7 Oct 00:51
    #82

    Vaddå morgongåva? Jag sa till honom att jag inte ville ha någon för jag fick ju en ring. Istället så köpte JAG en till honom! Han fick det finska lejonet som guldhänge med kedja... han är stolt som en tupp för sitt halsband. Missförstå mig inte Jodie jag blev glad för verktygen för jag använder dom hela tiden här emma när jag renoverar på huset.

Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!