• zukigi­rl
    Äldre 6 Oct 18:00
    83775 visningar
    869 svar
    869
    83775

    "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!

    Det har pratats lite löst i både gamling-tråden och panik-tråden om att ordna en träff och eftersom dessa två trådar har blivit så sammanvävda så tänkte jag att vi kan diskutera en gemensam träff i denna tråden. Vi får försöka ge lite förslag på var och när vi ska träffas och göra stan jäkligt osäker. Jag tror i vilket fall som helst att vi ska lugna oss till efter jul. Jag föreslår Januari som är en skittråkig månad som man kan behöva liva upp lite. Och när jag ändå håller på så föreslår jag att en bra träffpunkt vore Stockholm eftersom det finns dom som måste ta finlandsbåten för att komma till Svedala.
    Så, nu har jag tyckt till! Nu får ni säga er mening. Det var väl snällt va!!??
    Kom med förslag nu då!


    zukigirl - som längtar efter att få göra stan osäker med er
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-14 21:33
    Jaha, nu är det då bestämt! Den 19:e Januari så träffas vi på Golden hits i Stockholm! Det ska bli såååå jäkla roligt alltså!!!
  • Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!
  • Liinda­_e
    Äldre 6 Oct 20:47
    #23

    mina små vänner som bor i min dator

  • Liinda­_e
    Äldre 6 Oct 20:52
    #26

    johnny började undra om detta inte gått lite väl långt när vi dessutom började smsa varandra....hehehe ...
    fast han tycker det är roligt att jag träffat så goa tjejer...
    han såg ju hur ni fick mej att le igen den där kvällen när jag grinade som en tok....
    ibland är det lättare att skriva här en ringa dom man känt i evigheter

  • Liinda­_e
    Äldre 6 Oct 20:54
    #28

    sen har jag hittat världens bästa tjej på den här tråden

    www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m2541346.html

  • zukigi­rl
    Äldre 6 Oct 21:07
    #29

    *fniss* Ja hon verkar bekant på nåt sätt?

  • Liinda­_e
    Äldre 6 Oct 21:22
    #31

    jaaaaa.jag tyckte precis hon var lik nån....men tänkte inte på att det var mej hon är lik....

  • Sereni­ty
    Äldre 6 Oct 22:08
    #32

    godnatt allihopa =linda

  • Liinda­_e
    Äldre 6 Oct 22:12
    #33

    hahahahahahahaha godnatt på dej.....
    puss på pannan och på kinden....för man är väll inte lebb heller

  • starch­ick
    Äldre 6 Oct 22:19
    #34

    har ni bestämt datum? läste nåt om januari men jag kan isf inte förrän i slutet,flyttar först veckan i januari....in i vårt nya hus som vi har köpt nu *glad*

  • Liinda­_e
    Äldre 6 Oct 22:21
    #35

    åhhh vad roligt med hus!

    om du inte kan förens i slutet av januari...nä då tar vi ju inte förens i slutet av januari...ALLA ska kunna vara med....

  • starch­ick
    Äldre 6 Oct 22:24
    #36

    ja det e skitkul! Så himla spännande! Och nervöst att låna 1 miljon........ Bra, då vet jag det,att ni inte träffs utan mig! Hur många är det som bor i sthlm? Är det fler än jag som får resa typ 40 mil?
    Fan de vore bra om vi bestämde datum så fort som möjligt för ju tidigare man bokar tågbiljett desto billigare. Sist gång jag åkte betalade jag 250 kr ToR men då boka jag iofs 3 mån innan! Menjäkligt billigt!

Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!