• zukigi­rl
    Äldre 6 Oct 18:00
    83767 visningar
    869 svar
    869
    83767

    "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!

    Det har pratats lite löst i både gamling-tråden och panik-tråden om att ordna en träff och eftersom dessa två trådar har blivit så sammanvävda så tänkte jag att vi kan diskutera en gemensam träff i denna tråden. Vi får försöka ge lite förslag på var och när vi ska träffas och göra stan jäkligt osäker. Jag tror i vilket fall som helst att vi ska lugna oss till efter jul. Jag föreslår Januari som är en skittråkig månad som man kan behöva liva upp lite. Och när jag ändå håller på så föreslår jag att en bra träffpunkt vore Stockholm eftersom det finns dom som måste ta finlandsbåten för att komma till Svedala.
    Så, nu har jag tyckt till! Nu får ni säga er mening. Det var väl snällt va!!??
    Kom med förslag nu då!


    zukigirl - som längtar efter att få göra stan osäker med er
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-14 21:33
    Jaha, nu är det då bestämt! Den 19:e Januari så träffas vi på Golden hits i Stockholm! Det ska bli såååå jäkla roligt alltså!!!
  • Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!
  • Sereni­ty
    Äldre 6 Oct 19:06
    #11

    haha..ja vegetariskt finns ju överallt här i sthlm.kanske shoppa lite och sedans dans och mat...kanske golden hits....ska se om jag hittar en hemsida

  • Liinda­_e
    Äldre 6 Oct 19:23
    #12

    ja golden kan ju vara riktigt kul...

  • Sereni­ty
    Äldre 6 Oct 19:32
    #13
  • Liinda­_e
    Äldre 6 Oct 19:34
    #14

    been there!

  • Sereni­ty
    Äldre 6 Oct 19:35
    #15

    jag kom inte in förra gången *tjurig*

    bajsvakter

  • zukigi­rl
    Äldre 6 Oct 20:00
    #16

    Nä men guuud vad skoj det verkade!!!! Ja men om man bokar bord i god tid så ska det ju inte vara några problem att komma in. Verkade ju skitskoj!!! Jag röstar för det stället men vi kanske ska vänta med att rösta tills alla har kommit online?

  • Sereni­ty
    Äldre 6 Oct 20:18
    #17

    jag röstar också på golden hits

  • zukigi­rl
    Äldre 6 Oct 20:43
    #19

    hahaha... min man tittade lite lustigt på mig när jag berättade det för honom innan. Fast jag tror inte dom förstår att har man pratat med samma personer varje dag i flera månader och tagit del av deras känslor så tycker iofs jag att det är en ganska naturlig sak.

  • Sereni­ty
    Äldre 6 Oct 20:45
    #21

    ja exact min sambo tycker jag är lite konstig men jag skiter i det

  • Liinda­_e
    Äldre 6 Oct 20:46
    #22

    ja visst är det konstigt egentligen...att vi suttit här och pratat med varandra varje dag och delat hela varandras dagar...men egentligen har vi aldrig setts....
    jodie jag förstår hur din man menar...om johnny sa att han skulle träffa ngn från nätet skulle jag tycka att han är knäpp....
    men med er är det en HELT annan sak...ni är ju mina vänner

Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!