• jenba
    Äldre 4 Oct 17:05
    2976 visningar
    6 svar
    6
    2976

    hallå alla glada!

    Ville bara presentera mig som ny här!

    har alldeles precis registrerat mig och såg hur mycket roliga grejer man kunde göra... bloggr och bilder det ena och det andra. :) kul kul, får sätta mig ned nånting och fixa lite.

    men nu måste jag gå hem från arbetet.

    ha det så bra så hoppas jag att vi höres snart igen...

  • Svar på tråden hallå alla glada!
  • Bröllo­p 2008
    Äldre 4 Oct 17:24
    #1

    Välkommen Jenba! Har ni satt ett datum då ni ska gifta er?

  • Sereni­ty
    Äldre 4 Oct 17:31
    #2

    Hej och välkommen!!
    Va kul att ha dig här,hoppas du får nytta utav BT. Det har vi alla andra fått iaf

    Det är bara att säga till om du behöver hjälp med något.

    För att skicka meddelande till andra medlemmar så gå in på inbox och till vänster så står det bla skicka meddelande

    många nya som undrat så lika bra att ta det på engång

    good luck!

  • Brud i Thaila­nd....
    Äldre 4 Oct 22:30
    #3

    MMmmm detta är verkligen ett forum som blir lite av ens bästa vän för en tid framåt
    Kolla runt och läs lite här och där, gärna med hjälp av söken. Man får massa tips och bra info här!

  • RangaT­anga
    Äldre 4 Oct 22:43
    #4

    Välkommen

  • jenba
    Äldre 5 Oct 08:55
    #5

    godmorgon!!

    nja... vi har pratat lite om vilket datum som skulle vara bäst, och vi tror nog att augusti 2009 kommer lagom i tiden... jag har själv tittat runt lite på hur mycket pengar det kommer att gå på och det är inte billigt....

    så det kommer nog krävas ett par års sparande... men jag tycker det är jäääterolig att gå och "smyg" planera lite nu ändå.. hihihi

    en liten fråga när jag ändå är igång.... hur får jag dem där små söta figurerna mitt i inlägget?? efter en någon mening alltså???

    tack för hjälpen....:)

  • Mitzie­moe
    Äldre 5 Oct 10:02
    #6

    Hej och välkommen hit!!!

    De små smileysarna ska finnas i överkant där du skriver inlägget... om jag inte har helt fel..*ler*

    hoppas att du får mkt användning av BT! (Man blir väldigt lätt BT-beroende.. *hehe*)

    Hälsningar Jessica

Svar på tråden hallå alla glada!