• mammac­atta
    Äldre 2 Oct 10:39
    92100 visningar
    780 svar
    780
    92100

    Äntligen fredag del 11 (!)

    Jaha, då är vi här igen då.
    Ni vet drillen: Välkomna jada jada jada...


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42
    22344+1244 blir 23588 totalt

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 11 (!)
  • Äldre 22 Dec 20:11

    Skinkan tar vi imorrn, men här har det blivit både saffransskorpor o pepparkakor o kola!!!

  • Rystal­l
    Äldre 22 Dec 21:58

    Hej mina goa vänner!

    Tack för att ni har hört av er och undrat hur vi har det. Det har varit kämpigt. Maken blev dålig efter operationen och fick ligga på TIVA (thoraxintensiven) och fick infektioner etc. När han väl kom hem igen gick skenan de opererat in av på mitten så det blev akut ner till Lund för ny akut op. Då hade lungan kollapsat så det blev ånyå TIVA och drän. Ett tag trodde jag inte att han skulle klara sig. När han väl kom hem igen så har han haft det jättejobbigt med sina smärtor och har haft svårt att sova. Jag har fått sköta allt vad gäller hemmet med allt vad det innebär samt ta hand om Albin och dessutom jobbat heltid. Maken har inte kunnat sova på nätterna utan har vandrat mellan att sova i sängen och sitta i fåtöljen ett par timmar för att sedan ta en promenad i lgh och återvända till sängen. Natt efter natt. Jag och Albin har sovit i gästrummet för att överhuvudtaget få nån vila. Alla har varit extremt trötta och rätt griniga. Men nu är det iallafall bättre.
    I morgon skall vi ta tåget hem till mamma och fira jul ett par dagar. Här har det knappt blivit nån jul, men vi har iallafall en gran

    Jag vill passa på att önska er alla en RIKTIGT GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR!!

    Tusen tack för att ni är så gulliga och tänker på oss.

    Puss!!!

  • Äldre 23 Dec 03:59

    *kramar om Rystall extra länge* Som jag oroat mig för er...

    Vad ni tvingas orka med! Men vad skönt att det gått rimligt bra såhärlångt även om det varit kämpigt!

    God jul!

  • Fru Hilde
    Äldre 23 Dec 22:06

    Hej Rystall! Jätteskönt att höra av dig. Vi har nog allihop varit ganska oroliga och undrat hur du och familjen har det. Verkar inte varit någon dans på rosor dock. Hoppas nu att allt blir bättre och att din make kan må lite bättre om nätterna snart också.

    Skickar massor av julönskningar till Rystall med familj! ... och givetvis till alla er andra också

    vi har just monterat ihop tösens julklapp. Det tog ett tag, men den är jättefin. Ett leksakskök med väldigt gedigen ritning på hur alla de millioner skruvarna skulle sättas fast. vi hade inte tillräckligt med inslagspapper för att slå in presenten. vi har hängt en filt över istället. Det blir officiell avtäckning i morgon. Nu ska jag återgå till komaläge i soffan...

  • Äldre 24 Dec 00:11

    Hej Rystall, vilken härlig julklapp att få höra ifrån dig. Hoppas allt ordnar sig till det bästa.

    Önskar er alla en alldeles magiskt underbar fröjdefull
    och GOD JUL

    Stor julkram!

    Nu åter till paketinslagningen.

  • Äldre 24 Dec 08:16

    God Jul!!!!

  • mammac­atta
    Äldre 25 Dec 10:24

    God Jul på er alla!
    En särskillt stor kram till Rystall, det behöver du verkar det som. *kram*

    Jag har enligt trad tillbringat ett halv dygn av julafton på akuten, tredje året nu. *suck*
    Migrän/kärlkransvärk blev domen.

    Jaja, nu ingår även Ipren i basutbudet.

    *vinkevink*

  • Äldre 25 Dec 19:20

    Stackars, stackars mc ... det är väl så här det ligger till ... www.drangahuset.se/bocker/kgd161a.jpg

    Krya på dig!

  • äntlig­en på väg
    Äldre 25 Dec 19:23

    God fortsättning alla

    Skönt att höra ifrån dig Rystall! Som sagts tidigare så har vi saknat dig och oroat oss ikapp för er. Jag hoppas att maken din snart mår riktigt bra igen och att livet börjar te sig normalt för er igen. Stora kramar till hela familjen!

  • Äldre 26 Dec 19:01

    Kram till alla o god fortsättning!

Svar på tråden Äntligen fredag del 11 (!)