• mammac­atta
    Äldre 2 Oct 10:39
    92204 visningar
    780 svar
    780
    92204

    Äntligen fredag del 11 (!)

    Jaha, då är vi här igen då.
    Ni vet drillen: Välkomna jada jada jada...


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42
    22344+1244 blir 23588 totalt

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 11 (!)
  • Äldre 18 Dec 08:58

    Vad trevligt med mammaledigt igen Hilde! Hur mår du nu? Är du fri din förkylning, eller vad det nu kan kallas?
    Visst är det kul att julstöka. Det är något speciellt med jul.

    Jag har lagt alla mina måsten på hyllan i år och njuter av att vara mamma istället och upptäcker Elias alla konster som han kan och lär sig varje dag. Det är verkligen UNDERBART att vara mamma. Varför har ingen sagt det tidigare

  • Fru Hilde
    Äldre 18 Dec 14:23

    Hmm Janos jag går fortfarande på kontroller och de testar massor varje gång. Själva lungsäcksinflammationen tror jag jag blivit frisk från och jag mår jättebra, men mina värden är inte perfekta ännu och de håller koll på om anledningen till inflammationen kan ha varit ngt annat. Troligen orsakades den av långvarig lunginflammation, men man ska ha koll på mig ett tag till för att utesluta andra äckligheter. Lite läskigt faktiskt speciellt när jag är på kontroll och sköteskan kommer gående med en hel korg med provrör som ska fyllas... då känner jag mig sjukare än jag egentligen är. Jag var på en kontroll i måndags och nu ska jag tillbaka på röntgen och nya prover i januari. Hoppas verkligen att de friskförklarar mig sen

  • Äldre 18 Dec 15:43

    Julstök? Tja, lussebullar blev det ju . men ikväll ska vi gå ut o finäta - är hemma från jobbet bara 2 timmar sen... men snart blir det lite mer ledigt (men jag har massor kvar att göra före jul...)

    Kram till alla!

  • Äldre 18 Dec 22:12

    Skönt att dom håller koll på dig Hilde!

    Apg, hoppas att du fick en trevlig middag. Kommer du hem i juletid?

    Nu kastar janos in handduken, efter en intensiv dag med massor av stök.

  • Äldre 18 Dec 22:51

    .....jag glömde visst en sak......Elias ville inte sova ännu!!!

  • Äldre 19 Dec 06:13

    Nä, maken är ju här nu o mamma kommer också så vi firar här i solen istället!

  • Äldre 19 Dec 23:17

    det låter trevligt apg

  • Äldre 19 Dec 23:18

    imorgon ska jag klippa mig, packa, slå in sista julklapparna m.m.

    *pust*

  • Fru Hilde
    Äldre 20 Dec 11:26

    Idag ska jag handla julklapparna. Först ska det ätas julbord, sedan blir det shopping KUL!

  • Äldre 20 Dec 11:31

    Ja, lite mer julklappar ska det bli här också - men först ikväll.

Svar på tråden Äntligen fredag del 11 (!)