• mammac­atta
    Äldre 2 Oct 10:39
    92073 visningar
    780 svar
    780
    92073

    Äntligen fredag del 11 (!)

    Jaha, då är vi här igen då.
    Ni vet drillen: Välkomna jada jada jada...


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42
    22344+1244 blir 23588 totalt

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 11 (!)
  • Gable
    Äldre 10 Dec 20:02

    Ja jösses i min blåa lilla låda! Bara sitter och surfar hela dagarna... Ibland undrar jag verkligen vad husbanden tror om oss

  • Gable
    Äldre 10 Dec 20:04

    Har fått för mig att antingen gillar man Bugaboon eller så gillar man UJ. Det är kanske bäst att ni inte byter, det vore ju inte kul om du känner efter ett tag att, njaeeee... Jag skulle ha behållt min gamla vagn. Eller hur?

  • Fru Hilde
    Äldre 10 Dec 20:53

    Ja, du har rätt Gable. Jag gillar den egentligen väldigt mycket. Den var inte fullständigt perfekt som liggvagn, men som sittvagn är den underbar. Stabil och bra (som sittvagn), väger jättelite och är kort och smal. hmmm Gable, jag kanske hade ångrat mig ändå *hummelihumm*

    Nu är denna dära karlsloken jättenöjd och snäll igen... Jösses tänk att dessa dära karlar kan vara vagnfrälsta de också

    Näpp, nu måste jag titta på brudkläder eller nåt.... man är ju på BT... *blink* Man skulle kunna tro att vi hamnat i fel forum...

  • Äldre 10 Dec 21:05

    Själv sitter jag och beställer julkort

  • Fru Hilde
    Äldre 10 Dec 21:19

    Julkort, är inte det lite för sent? Måste man inte ha skickat dem... typ nu?

  • Äldre 10 Dec 22:54

    Nejdå! Min tomte kommer inte förrän i slutet av januari istället, för jag är inte klar med allt stök och så. Visst är han snäll.

  • Äldre 11 Dec 04:00

    Julkort? Äsch!

  • Äldre 11 Dec 19:00

    Ingen här? *nyfriserad anne tittar in o ser sig om*

    Håll tummarna för mig som ska göra parkeingsprov imorrn bitti!

  • Fru Hilde
    Äldre 11 Dec 19:42

    Parkeringsprov hi hi, har man sådant i längstbortistan ?

  • Äldre 12 Dec 02:52

    Japp! Inte för att man kan tro att nån som är lös på stan har klarat det än, men så är det!

Svar på tråden Äntligen fredag del 11 (!)