• mammac­atta
    Äldre 2 Oct 10:39
    92436 visningar
    780 svar
    780
    92436

    Äntligen fredag del 11 (!)

    Jaha, då är vi här igen då.
    Ni vet drillen: Välkomna jada jada jada...


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42
    22344+1244 blir 23588 totalt

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 11 (!)
  • Gable
    Äldre 10 Dec 13:31
    janos skrev 2007-12-10 12:59:25 följande:
    jag tycker att den var helt okej. Jag är inte så förtjust i stora mönster, men den var faktiskt fin. Jag gillar att du verkar ha neutrala färger till din flicka. Själv så "hatar" jag rååååsa, till skillnad mot många andra i den här tråden Här hemma har vi mycket brunt, grått och grönt
    *minnesanteckning* Janos har inte börjat gilla rååååsa trots all hjärntvätt i den här tråden

  • Gable
    Äldre 10 Dec 13:33
  • Gable
    Äldre 10 Dec 13:36

    Jo, de säger att hjulen luktar och det gjorde även på min vagn i början. Nu är den lukten helt borta, vete tusan vad vi har gjort för mirakel för att få bort den... Haft den förpackad i sopsäck i förrådet innan vi började använda den, det gjorde tydligen susen!

  • Gable
    Äldre 10 Dec 13:37

    Hmmmmmmm.... Gable spammar tråden!

  • Äldre 10 Dec 13:39

    hej hej!

  • Äldre 10 Dec 13:54

    Häj GAble, Hilde och apg!

    Vad trevligt med lite folk i tråden. Hur har du fått så mycket fritid GAble?

    Dags för lunch

  • Äldre 10 Dec 14:26

    Jag har inga problem med rosa på mig själv, men dyrkan av färgen är nog i mitt fall mest ironisk. Jag skulle inte vilja klä barn i rena könsindelade färger o blir vansinnig på allt rosa o volanger som finns för små tjejer.

  • Fru Hilde
    Äldre 10 Dec 19:41

    Hejsan Nu har min karl rytit till på mig. Jag får erkänna at jag är töntig *erkänner villigt* Hursomhelst, kärnan av vagn-problemet är att han aldrig i livet byter ut en perfekt vagn mot en som bara än hyfsad. Han har tydligen prövat en UJ med sinna andra herrbekanta om äger sådana... ja ja vad är väl en bal på slottet... Jag kanske också hade börjat ångra mig efter ett tag, vem vet. Enda anledningen till att jag kände för att byta var för att få lite omväxling... och för att min vagn fälls i två delar... kanske ett uselt skäl... *muttar* Så nu måste jag väl gå och köpa mig ngt roligt tillbehör som tröst då... Jag är inte alls ytlig, inte alls...

  • Äldre 10 Dec 19:52

    ojojojoj, sicken en!

  • Gable
    Äldre 10 Dec 20:00

    Tja Hilde, ibland har de små liven en egen vilja

    Janos, fritid?! Maken påstår att jag bara kastar Ella i sängen och sen sitter jag och surfar hela dagarna. Tjenare... Undrar just hur det ska gå när han ska vara hemma. Hehehhehehehe!! Nu surrar han om att då ska minsann frun få laga all mat och han ska bara sitta och surfa på kvällarna.

    Mouahahhahahaaaaaaaaaa!!! Han verkar inte förstå att hon är äldre då och kommer att kräva betydligt mer av sin far.

Svar på tråden Äntligen fredag del 11 (!)