• mammac­atta
    Äldre 2 Oct 10:39
    92006 visningar
    780 svar
    780
    92006

    Äntligen fredag del 11 (!)

    Jaha, då är vi här igen då.
    Ni vet drillen: Välkomna jada jada jada...


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42
    22344+1244 blir 23588 totalt

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 11 (!)
  • Gable
    Äldre 4 Dec 22:45

    Lustiga människor det finns förresten... Vi har haft visning av vår lägenhet, vi ska flytta snart. Det var ett 3 par här, varav 1 par aldrig klev längre in i lägenheten än till hallen. Funderar på om vi har det så förskräckligt så det räckte att se hallen?!

    De andra var hur intresserade som helst, men hade höga köplatsnummer. Det verkar som om mer än hälften av de som har anmält intresse inte ens dök upp! Varför anmäler man intresse och sen inte ens masar sig och kollar på lägenheten?!

    Lustigt!

    Fast å andra sidan så fick jag fullständig ångest efteråt. Det verkligen slog mig att vi ska FLYTTA! Jag som formligen älskar vår lägenhet!! JAG VILL INTE FLYTTA!!!!!!!!!!! Hjäääälp!!

  • Äldre 4 Dec 23:36

    *vinkar*

  • Äldre 5 Dec 02:41

    Var ni hemma när det var visning? Det skulle jag aldrig våga... kommer he samma ångest som du när vi en gång ska flytta!!!

  • Fru Hilde
    Äldre 6 Dec 08:24

    Gable ska du flytta? Till ny lägenhet, eller hus?

    Om man har hyresrätt är det väl så att den som ska flytta ur står för visningen själv. Så har det varit där jag bott tidigare. När man säljer å andra sidan ska man ju få så högt pris som möjligt och då hjälper det att säljarna inte är hemma.

    Nästa vekca får jag installerat vedspisen!!!!! Nedräkning har börjat... vi har även knackat fram den gamla bakugnen ur murstocken... den var precis hur häftig som helst. Den har två våningar och är sidoeldad... tyvärr verkar de ha tagit dess pipa i anspråk för oljepannan i källaren så jag kommer kanske inte kunna använda den ännu, men jag har iallafall tagit hem en passande bakugnslucka från jobbet. det finns så få bakugnsluckor kvar så man får passa på att norpa en om man hittar en som passar perfekt Jag lovar att visa foton på underverken när de är klara

  • Äldre 7 Dec 12:09

    Jag säger bara en sak: Ääääntligen fredag!

  • Fru Hilde
    Äldre 7 Dec 13:03

    AAAHhh ja just det det är ju FREDAG

    Jag sitter och latar mig i nattlinnet på blanka eftermiddagen Usch vad läskigt ... eller hur?

    Nu måste jag ta mig en kopp kaffe till och sedan ska jag faktiskt städa huset... troligen i nattlinnet... det är ju bekvämast

  • Äldre 7 Dec 14:00

    Äntligen fredag!!!!

  • jenba
    Äldre 7 Dec 14:02

    äntligen fredag

  • Gable
    Äldre 7 Dec 16:25

    FREEEEEEDAG!!!

    Nej, vi bor i hyresrätt just nu och därför måste vi själva visa lägenheten för intresserade. Tack o lov var det en bestämd dag och tid, har ingen lust att ha folk springandes här i tid o otid.

    Vi ska flytta till en bostadsrätt, nybyggd och visst ska det bli kul men samtidigt så... ARRRGH!! Varför är det alltid så här med mig? Får sån ångest bara tanken på att någon annan ska bo i vår fina lägenhet! Visserligen får vi en jättefin lägenhet nu när vi ska flytta men ändå...

    Äh!

    Funderar på att festa till det med ett glas vin ikväll. Förmodligen så är det ingen bra ide, har ju inte druckit alkohol på snart ett år. Man kanske blir jättefull och måste gå o sova??

    Oroa er inte, jag ammar inte så det är ingen fara för lilla sötnosen

  • Äldre 7 Dec 18:00

    Najs!

Svar på tråden Äntligen fredag del 11 (!)