• mammac­atta
    Äldre 2 Oct 10:39
    92461 visningar
    780 svar
    780
    92461

    Äntligen fredag del 11 (!)

    Jaha, då är vi här igen då.
    Ni vet drillen: Välkomna jada jada jada...


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42
    22344+1244 blir 23588 totalt

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 11 (!)
  • Fru Hilde
    Äldre 1 Dec 17:57

    ÄNTLIGEN LÖRDAG !!!!! *hojtar*

    Grattis Janos till det jämna fina ÅÅÅÅ så jag blev förvånad

    MC trevligt att råkas. Hoppas livet lever finemang på din front! ?

  • Äldre 1 Dec 18:23

    Grattis janos!!!

  • Äldre 1 Dec 21:49

    Tackar tjejer! Hur har ni det? Mår du bättre Hilde? Har du kommit på plats apg?

  • Äldre 2 Dec 11:17

    Önskar er alla en trevlig första advent

  • Fru Hilde
    Äldre 3 Dec 12:30

    Jodå Janos jag mår bättre. Det kommer att ta ganska lång tid för mig att bli helt återställd, men jag känner mig pigg Jag ska ta föräldraledigt nu framöver. Det gör att jag kan ta det lungt med tillfrisknandet och ge det den tid som behövs. Kommunen har faktiskt gått med på att göra ett undantag från sina regler också, så om jag tar ut halva föräldrapengen tre dagar i veckan kommer tösen kunna vara kvar på dagis iallafall 12 timmar i veckan. Det gör att hon ändå får ha kvar lite kontinuitet i vardagen. Annars hade det nog varit lite taskigt att rycka upp henne helt och sedan behöva genomföra en ny inskolning längre fram i vår. Nu blir allt helt perfekt... hoppas jag

    Har någon föresten hört av Rystall? Jag tänker en del på henne och familjen och hur det har gått för dem.

    Föresten... kommer vi ha en fredagsträff i vår? Om vi ska ha det kanske vi ska planera det i god tid? JAg är lite sugen på en spaweekend, är man en grupp kan man ju komma undan med hyfsade priser.

  • Fru Hilde
    Äldre 3 Dec 21:15

    Hångel på hög höjd yentit.com/Edge.htm
    Ser lite farligt ut faktiskt

  • Fru Hilde
    Äldre 4 Dec 22:24

    Nähä... ingen här?

    hmmm ni har väl bättre saker för er... bara jag som har dålig fantasi mitt i kvällstristessen Får väl surfa vidare... *swooosh*

  • Gable
    Äldre 4 Dec 22:32

    Hoho! Jag har tagit barnledigt ikväll. Borde väl sova men...Äh!

    Har också tänkt på Rystall, hoppas att allt är bra! Någon som har hört någonting?

  • Gable
    Äldre 4 Dec 22:33

    Passande att titta på Bridzillas på Tv400 och surfa på BT. Vilka minnen

  • Gable
    Äldre 4 Dec 22:34

    Jag röstar också för en träff i vår!!! När var hur?!

Svar på tråden Äntligen fredag del 11 (!)