• mammac­atta
    Äldre 2 Oct 10:39
    91991 visningar
    780 svar
    780
    91991

    Äntligen fredag del 11 (!)

    Jaha, då är vi här igen då.
    Ni vet drillen: Välkomna jada jada jada...


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42
    22344+1244 blir 23588 totalt

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 11 (!)
  • Fru Hilde
    Äldre 27 Nov 07:15

    Ja, men känslan av att de är övernitiska är överhängande.

  • Äldre 27 Nov 08:39

    Idag ska jag vara en riktig mamma och åka till stan och fika med en massa andra mammor. Detta är så olikt mig, men man kan väl testa

  • Fru Hilde
    Äldre 27 Nov 09:30

    Janos det kan vara ganska skönt att vara fikamamma på stan Enda kruxet är att det i längden ibland blir lite ensidigt och att det kan vara dyrt med fika... om man fikar ofta... med efterföljande gemensam shoppingrunda

    Jag anslöt mig till en fikagrupp via FL. det var kul, men det är ju så att man trivs bättre med vissa. Alltså kom det att bildas lite olika grupper med folk som trivdes bättre med varandra. de mammor jag började umgås med, dem umgås jag med fortfarande. vi träffas ungefär varannan vecka nu... utan barn

  • Äldre 27 Nov 15:51

    mer fika åt folket!!!!

  • Äldre 27 Nov 16:29

    Jag har konstaterat att jag är ingen kaffe latte mamma.

  • Fru Hilde
    Äldre 27 Nov 19:07

    Hi hi... jag var ingen bra Lattemamma jag heller Men jag jobbade på det... Däremot är jag en superb shoppingmamma

  • Äldre 27 Nov 19:58

    Jag är tyvärr dålig på det med

    .....men jag är bra på att sjunga barnvisor. Det kanske väger upp det andra

  • Äldre 27 Nov 20:01

    ..........men jag har köpt en tomtedräkt åt Elias. Återkommer med bild. Han blev så söt. Jag fick lov att prova den på honom, för att veta att storleken blev rätt.

    Snart dags att ordna julkort Våra första "riktiga" julkort. *mamma ler och längtar på att få skicka ut dom*

  • äntlig­en på väg
    Äldre 27 Nov 20:07

    Lät inget vidare med vätska i lungorna Hilde . Skönt att du mår bättre.

    Måste tyvärr säga att lyckan tog slut för vår del igår då jag började blöda . Idag har det ökat kraftigt så jag har inget hopp kvar om att jag fortfarande är gravid. Så var det med det .

  • Äldre 27 Nov 20:14

    Oh nej! Stackars äpv *kramar om* vad gör du? Kan du ringa kliniken och fråga vad som händer, eller???

Svar på tråden Äntligen fredag del 11 (!)