• mammac­atta
    Äldre 2 Oct 10:39
    92159 visningar
    780 svar
    780
    92159

    Äntligen fredag del 11 (!)

    Jaha, då är vi här igen då.
    Ni vet drillen: Välkomna jada jada jada...


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42
    22344+1244 blir 23588 totalt

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 11 (!)
  • Äldre 24 Nov 12:21

    Skönt att höra att du mår bättre Hilde

  • Äldre 24 Nov 12:25

    Nu börjar det kännas att julen är på väg. Idag håller maken på att sätta upp ute belysningen i buskar och på räcket.

    Ikväll är det (en tidig) julfest på jobbet. Elias och jag åker dit en liiiiiiten stund och äter.

    Jag har börjat försöka att avvänja Elias vid nattmålet och det har gått jättebra. Han äter kl 23-23.30 och nästa gång han äter är kl 6-7. Däremot får jag kämpa kl 4-5 med att vagga lite och stoppa in tutten stup i kvarten. Men vad gör det när man får sova resten av natten

  • Fru Hilde
    Äldre 24 Nov 19:19

    Janos att få sova är guld värt.

    Idag var jag på jobbet. Idag var nämligen vår julmarknad. Jag har ju hållit på att planera den och jobbat med bokningarna i ett par månader. Märklig känsla att inte få vara med och jobba så här i sluttampen. Där var en del som jag skulle önskat att jag fått rätta till, men i det stora hela var där jättebra och det verkar ha varit mycket folk. Parkeringarna var helt fyllda.

  • Äldre 26 Nov 17:59

    Jag trodde nästan att tråden hade stängt, när det var så dålig aktivitet....*pustar ut*

  • Äldre 26 Nov 18:03

    Hej janos!

  • Fru Hilde
    Äldre 26 Nov 19:37

    Hej Janos och Anne på G

    Jag är här också... har ju inte så mycket annat roligt för mig just nu. Fast jag är mycket piggare nu. Hostar inte så mycket längre och har lättare för att andas. Jag hade tydligen ganska många dl vätska i den där lungsäcken. Läskigt värre faktiskt, det har ju inte varit direkt märkbart att jag varit så dålig som jag varit. Allt har hänt i långsam takt i höst, så till slut var ju det sjuka tillståndet, det som jag trott vara normalt. Jag tyckte bara att jag var så knepigt trött jämt, har behövt övertala mig själv att röra fötterna då och då... Hur som helst är jag mycket, mycket bättre nu.

  • Äldre 26 Nov 22:48

    Vad skönt att höra att du mår bättre Hilde!

    *vinkar till apg*

  • Fru Hilde
    Äldre 27 Nov 01:40

    Är det fler än jag här som tycker BT blivit lite väl nojigt vad gäller reklam och moderatorer? Förr var BT så himla kul ibland, just för att det var dåligt reglerat... nu är allt det roliga borta och folk vågar nästan inte länka till kul grejer alls.

    Nu är jag visserligen gammal i gemet... men det är ju därför man har ngt att jämföra med.

  • Fozzie
    Äldre 27 Nov 01:42

    Är det här människorna finns i natt?

  • Äldre 27 Nov 03:48

    Jag har inte orkat engagera mig alls i diskussionen om reklam - är så oreklamig själv som det kan bli.

Svar på tråden Äntligen fredag del 11 (!)