• mammac­atta
    Äldre 2 Oct 10:39
    94187 visningar
    780 svar
    780
    94187

    Äntligen fredag del 11 (!)

    Jaha, då är vi här igen då.
    Ni vet drillen: Välkomna jada jada jada...


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42
    22344+1244 blir 23588 totalt

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 11 (!)
  • Fru Hilde
    Äldre 21 Nov 14:15

    Ah... ÄPV hoppas, hoppas *håller tummar och tår*

    Jag sover mest hela dagarna nu. snarkar tydligen bedrövligt mycket också, så maken har visst svårt att sova Nåja, vill han ha mig bredvid så är det ju sådana smällar man får ta... som tur är är det ju ett övergående problem.

  • Äldre 21 Nov 18:21

    Titta vad han kan våran lilla plutt:

    snyggves.blogg.se/

    Visst har han blivit stor och duktig *mamma och pappa är så stolta*

  • Gable
    Äldre 21 Nov 21:28

    Satt och skrev ett inlägg och det försvann! J-kla skitdator!!! GRRRR!!!!

    Äpv - jag hoppas så innerligt för dig, har tänk på dig och undrat om det inte var dags snart för ett test. Ååååh! Jag hoppas verkligen för eran skull!

    Janos, visst är hon *inte ett dugg partisk, icke!* Din snyggve är ju hur söt som helst, och duktig!!

    Men Hilde, vad är det du säger?! Usch, det där låter inte bra. Jag blir orolig för dig!

    Kramar till er alla i tråden. Jag tänker ofta på er! Surfande är *tyvärr* lågprio just nu.

  • Fru Cinder­ella
    Äldre 22 Nov 05:47

    Usch är sååååå löööööööööt.. vill inte gå upp halv sex :(

  • Äldre 22 Nov 09:28

    Stackars cinderella, som har blivit så vuxen att hon måste upp så tidigt! *kramar om*

  • Fru Hilde
    Äldre 22 Nov 10:49

    *stapplar sömndrucket in i tråden* Va? gå upp... näää det har jag inte gjort... Stackars cinderella

    Jag undrar vad jag ska göra idag?... Sova? hmmm... äta?... Sova??? och så kanske sova lite till ? Spännande värre här i byn mitt i skogen.

  • Fru Hilde
    Äldre 22 Nov 11:39

    Morr... nu är jag tycligen för sjuk för att få influensavaccin men vad sjutton, är det inte sådana som har dåligt immunförsvar som ska få just vaccin? får jag influensa nu kan det ju ta kål på mig... Ja ja... de har säkert rätt, men det känns olustigt att gå och vara rädd för influensan också.

    sedan begriper jag inte riktigt hur de tänker, Man får bara vara sjukskriven två veckor pga den här infektionen. Jag är för dålig för t.ex. influensavaccinet, men näta vecka har läkaren skrivit att jag ska jobba halvtid. Den ekvationen går inte riktigt ihop för mig. Hmmm har inbokad telefontid med läkaren i morgon. Får se vad de säger då... utskrivningsläkaren ville ju att jag skulle vara hemma två veckor heltid... men den stressade infektionslägaren som knappt läst min journal tyckte jag skulle kunna jobba... Tur att mitt jobb är flexibelt. Är jag trött får jag väl ta och sätta mig på en stol fyra timmar om dagen... inte kul och hyfsat onödigt.

  • Fru Cinder­ella
    Äldre 22 Nov 11:55

    Ja usch, stackars mig *vrålgäsp* tycker inte om att vara vluxen! Får gå hem fyra dock..

  • äntlig­en på väg
    Äldre 22 Nov 18:50

    ÄNTLIGEN!!!
    Plus på stickan idag!!! Jag är på tjocken
    Helt fantastiskt.

    Extremt tidigt förstås så jag borde väl ligga lite lågt, men jag tänker njuta av varenda sekund!!!

  • Fru Cinder­ella
    Äldre 22 Nov 18:53

    Stort GRATTIS ÄPG, äntligen är du på väg

Svar på tråden Äntligen fredag del 11 (!)