• mammac­atta
    Äldre 2 Oct 10:39
    92461 visningar
    780 svar
    780
    92461

    Äntligen fredag del 11 (!)

    Jaha, då är vi här igen då.
    Ni vet drillen: Välkomna jada jada jada...


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42
    22344+1244 blir 23588 totalt

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 11 (!)
  • Äldre 11 Nov 03:57

    jasså, är du oxå vaken?

  • Fru Hilde
    Äldre 11 Nov 04:45

    Ja. Jag hade en krumguktande liten tös intill mig i sängen, en snarkande karl, en tjock katt på magen, och en bortsprungen katt som jag ligger och lyssnar efter, så det var helt omöjligt att sova

  • Äldre 11 Nov 15:15

    Hilde, hoppas att kissen hittar hem igen, så att vi inte förlorar fler godingar här i tråden. Själv saknar jag våran tusse jättemycket.

    Äpv, jag ska verkligen tänka på er!!!

    Anne, jag förstår vad du känner och hur du tänker. Förra sommaren hade jag inte en tanke på barn och nu sitter jag här hemma, som en mycket lycklig småbarns mamma. Jag kan varmt rekommendera det. Det är ett svårt steg att ta, men det är klart värt det. Skriv en rad om du vill prata

    Grattis till alla pappor i tråden!

  • Äldre 11 Nov 16:10

    Nu är ju det stora steget på lite längre håll för oss, eftersom vi ses så lite. Och jag tror inte jag är ensam i den här skaran tjejer om att fundera fram o tillbaka först - men en sak är säker, vi måste göra det möjligt. Sen får vi se om just vi blir välsignade...

  • Gable
    Äldre 11 Nov 16:43

    Vem är det som tjuvar all ens tid? Vart tar dagarna vägen?? Den där "de jag måste ringa-listan" blir bara längre och längre och längre.

    Janos, jag har inte glömt dig. Jag har bara inte hunnit! Snart börjar det här att bli pinsamt. Syskonbarnen har varit här i helgen och snusat på sin lilla kusin. De är alla jättekära i henne och hon i dom. Så mycket uppmärksamhet hon har fått. Och presenter. Jösses!!

    Jag hoppas verkligen att allt har gått bra för familjen Rystall. Tänker på er!!

    Åh, Äpv! Jag hoppas verkligen för er skull!!!!! Jag tror inte jag kan föreställa mig hur jobbigt och jävligt det är, men jag tror att den här gången så blir det! Jag beundrar er verkligen som orkar! *faxar massor av tankar, kramar och omtanke till er*

  • Gable
    Äldre 11 Nov 16:44

    Du är garanterat skitsnygg som tvättbjörn!

    anne på grönkulla skrev 2007-11-10 20:48:33 följande:


    Jag har solat idag, med solglasögonen på. Tvättbjörnseffekten är "jättefin"... *not*
  • Gable
    Äldre 11 Nov 16:45

    Usch, en till kisse som är på irrvägar. Jag hoppas verkligen att hon hittar hem och det per omgående!

  • Äldre 11 Nov 16:49

    Hej Gable! Kul att se dig!

  • Äldre 11 Nov 17:32

    *vinkar glatt till Gable....och alla andra så klart*

    Är det tid polisen som har tagit dig?!?

    Visst är det ändå en underbar känsla att kunna vara upptagen av en så liten krabat, som dessutom ger en så mycket kärlek.

    Här växer Elias, så att det knakar. Jag funderar på att åka till apoteket och köpa "stopp och väx"

  • Gable
    Äldre 11 Nov 18:07

    Heeeej! Jag trodde jag var ensam här ikväll.

Svar på tråden Äntligen fredag del 11 (!)