• mammac­atta
    Äldre 2 Oct 10:39
    92071 visningar
    780 svar
    780
    92071

    Äntligen fredag del 11 (!)

    Jaha, då är vi här igen då.
    Ni vet drillen: Välkomna jada jada jada...


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42
    22344+1244 blir 23588 totalt

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 11 (!)
  • Fru Hilde
    Äldre 9 Nov 17:09

    Hej hej leverpastej *vinkar*
    Nu är det fredag! Synd bara att jag jobbar i morgon. Det blir ingen riktig helgkänsla då. Lilltösen har föresten precis käkat grapefrukt Jag är såååå stolt, hon gillar beska smaker precis som mamma

  • äntlig­en på väg
    Äldre 9 Nov 18:20

    Äntligen fredag.

    Hoppas att allt har gått bra för Rystalls!

    Jag är just nu ett nervvrak, mer eller mindre... Har gjort ett nytt "försök" och befinner mig nu i den långa väntan till test. Mitt humör är inte på topp . Har fått tipset att försöka njuta av den här tiden mellan återföring och test när det verkligen finns hopp, men min hjärna är nog lite för van vid att det går åt #####.

  • Äldre 10 Nov 16:17

    Tänker på fam Rystall!

  • Äldre 10 Nov 16:19

    Äntligen.....jag förstår att du känner dig som ett nervvrak, när det inte har gått bra tidigare. Jag tänker självklart på er och hoppas så mycket att det ska gå bra för er.

    När är det dags för test?

  • Fru Hilde
    Äldre 10 Nov 19:59

    Hej! Märkligt, jag hade skrivit ett inlägg till ÄPG, men det är borta Jag hoppas ju också att allt blir jättebra den här gången! Svårt att föreställa sig din sits, för den måste vara jättejobbig. Jag håller iallafall både tummar och tår för att det ska funka den här gången. Undrar också när det är dags för test?
    KRAM!

    Själv har jag troligen blivit av med en kisse Tråkigt värre, men jag har inte gett upp hoppet ännu. Har hon inte kommit hem i morgon, då har det hänt något ... tyvärr.

  • äntlig­en på väg
    Äldre 10 Nov 20:16

    Hoppas verkligen att katten hittar hem snart, Hilde! Hur länge har hon varit borta? Kram, kram.

    Testdagen är den 25 november, men jag kommer tjuvtesta omkring den 21:e, för många kliniker har dag 14 som standard, så jag är rätt säker på att jag kan vara säker på resultatet då.

  • Äldre 10 Nov 20:37

    ojoj, inte misse på rymmen nu igen!

    Ja, ÄPV du anar inte vad jag beundrar dig/er som orkar försöka igen. Jag kan inte ens föreställa mig hur det känns. Här funderar på vi som bäst om vi vågar försöka sluta skydda oss alls, typ...

  • äntlig­en på väg
    Äldre 10 Nov 20:43

    Tack för att ni stöttar mig, det betyder jättemycket!

  • Äldre 10 Nov 20:48

    Jag har solat idag, med solglasögonen på. Tvättbjörnseffekten är "jättefin"... *not*

  • Fru Hilde
    Äldre 11 Nov 03:55

    Tvättbjörnar är väldigt söta djur

Svar på tråden Äntligen fredag del 11 (!)