• mammac­atta
    Äldre 2 Oct 10:39
    92042 visningar
    780 svar
    780
    92042

    Äntligen fredag del 11 (!)

    Jaha, då är vi här igen då.
    Ni vet drillen: Välkomna jada jada jada...


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42
    22344+1244 blir 23588 totalt

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 11 (!)
  • Äldre 3 Nov 17:57

    Gissa vad - packningsångesten slår till igen - trots att jag bara ska ha en övernattningsväska...

  • Fru Hilde
    Äldre 3 Nov 19:31

    Oj oj Anne på G... ska den där packningsångesten aldrig gå över Jag har löst min genom att låta maken stå för packningslistorna och kontroll av om jag fått med det på listan. Funkar visserligen inte om man inte bor i samma hus.

  • Gable
    Äldre 3 Nov 23:29

    Rystall - håller tummarna allt jag kan för er!!! *faxar massor av kramar till hela familjen* Jag har inga ord, jag hoppas bara att allt går bra!!!!

    Ledsen att jag inte är här så ofta, men det är någon liten person som tar upp all ens tid. aHerregud, vad gjorde man med all tid man hade innan man fick barn?? Surfade????

  • Fru Hilde
    Äldre 3 Nov 23:44
    Gable skrev 2007-11-03 23:29:58 följande:
    Ledsen att jag inte är här så ofta, men det är någon liten person som tar upp all ens tid. aHerregud, vad gjorde man med all tid man hade innan man fick barn?? Surfade????
    Gable Innan man fick barn? VA!!! FANNS DET ett "innan man fick barn"? *himlar med ögonen* Den tiden minns jag såååå dåligt... man blir nämligen dement med moderskapet... det följer Huppenbarligen som handen i handsken med det dära habarnskapet
  • äntlig­en på väg
    Äldre 4 Nov 12:18

    Äsch... man pillar väl navelludd och så för det mesta...


    Gable skrev 2007-11-03 23:29:58 följande:
    Ledsen att jag inte är här så ofta, men det är någon liten person som tar upp all ens tid. aHerregud, vad gjorde man med all tid man hade innan man fick barn?? Surfade????
  • Fru Hilde
    Äldre 4 Nov 13:07

    Oh... apropå navellludd. Vart har vårt navellludd tagit vägen? såg det lifta iväg med ett rosa moln med gummistövlar... och sedan försvann det i en liten blå grå rökdimma. tyckte det var en befriande trevlig liten varelse.

  • mammac­atta
    Äldre 4 Nov 18:40

    Hejsan alla underbara!
    *kram* till Rystall, det kommer att gå bra.

    Ni andra får en kram med, jag ska rusa till mejlen och glo på barn nu.
    Har haft magsjuka i helgen. Jättekul.

  • äntlig­en på väg
    Äldre 4 Nov 21:09

    KRAM till Rystall!!

  • Fru Hilde
    Äldre 6 Nov 13:52

    Rystall KRAM ! tänker på dig idag.

  • Äldre 6 Nov 14:15

    Skickar en stor kram till Rystall och hennes familj idag. Jag tänker på er!

Svar på tråden Äntligen fredag del 11 (!)