• mammac­atta
    Äldre 2 Oct 10:39
    92087 visningar
    780 svar
    780
    92087

    Äntligen fredag del 11 (!)

    Jaha, då är vi här igen då.
    Ni vet drillen: Välkomna jada jada jada...


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42
    22344+1244 blir 23588 totalt

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 11 (!)
  • Fru Hilde
    Äldre 1 Nov 12:31

    Åh, nu har jag sett fotot på tösen Gable. Är ju sååå sööööt !!! Jag har lite krångel med min mail, så jag kan inte alltid maila svar för tillfället.

  • Äldre 1 Nov 15:31

    sorgligt, men ack så vanligt att folk inte fixar.

    vilken dösöt liten ella förresten!

  • äntlig­en på väg
    Äldre 2 Nov 17:59

    Äntligen fredag...

  • Fru Hilde
    Äldre 2 Nov 19:09

    Äntligen fredag !

  • Äldre 2 Nov 19:22

    Äntligen fredag!

  • Fru Hilde
    Äldre 2 Nov 20:02

    Hejsan Anne på G
    Jag sitter o dricker ett glas vin, vad gör du?

  • Äldre 2 Nov 20:08

    mmm, det lät gott - men jag öppnar sällan en flaska helt på egen hand... så här är det te som gäller. Idag har jag lyckats med konststycket att göra typ absolut ingenting... Very Nice!

  • Rystal­l
    Äldre 2 Nov 23:20

    Hej mina vänner!

    Äntligen fredag.
    Har precis målat badrummet. Maken är och festar med goda vänner. Han kallar det Gravöl ifall han inte skulle överleva operationen på tisdag. Han har planerat allt in i minsta detalj. Hur begravningen skall se ut, musik, kläder etc. Tungt men det är väl ett sätt för honom att bearbeta ångesten inför det okända.
    Men det smittar tyvärr. Fast varför skulle han inte överleva? Folk har ju blivit opererade för liknande saklr förr. Men det är nog extra känsligt när det gäller ens hjärta.

    I morgon kommer mamma och hennes make. Det ser jag/vi fram emot. Skall bli skönt att ha moraliskt stöd under operationsveckan.

    Ps Albin kan säga hjärta (därta) och vet att hans hjärta sitter i bröstet. Och när man frågar hur hans hjärta låter så svarar han: "Ding-dong" Precis som stora klockan utanför fönstret. Han är för söt.

  • Äldre 3 Nov 09:02

    Åh nej, stackarn. O stackars dig o Albin också. Men det är nog som du säger, ett sätt att bearbeta oro inför operationen på. F*n, man ska inte behöva känna så när man är så ung. Men kanske är det bättre än förnekelse ändå.

  • Fru Hilde
    Äldre 3 Nov 11:26

    Oj vad jobbigt Rystall!
    Det är svårt att föreställa sig din situation. Måste ju vara tungt att handskas med. Jag saknar faktiskt ord, men du ska veta att jag tänker på er! KRAM !

Svar på tråden Äntligen fredag del 11 (!)