• mammac­atta
    Äldre 2 Oct 10:39
    92219 visningar
    780 svar
    780
    92219

    Äntligen fredag del 11 (!)

    Jaha, då är vi här igen då.
    Ni vet drillen: Välkomna jada jada jada...


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42
    22344+1244 blir 23588 totalt

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 11 (!)
  • äntlig­en på väg
    Äldre 25 Oct 20:19

    Hilde: Jag tror att jag och svärmor åkte igenom din stad för två veckor sedan (om du nu bor där jag har för mig att du bor). Trevligt verkade det .

  • Äldre 25 Oct 20:21

    är för trött för att tänka - 10 timmar om dan är lite mycket - tur att man ska få vara ledig - men helgen är också fylld med aktiviteter. avböjde dock att festa med kollegorna ikväll, orkade bara inte.

  • Fru Hilde
    Äldre 25 Oct 20:32

    Hmmm ÄPG STAD! Näää ingen stad där jag bor... bara by Men jag hör till något som i bästa fall skulle kunna kallas centralort

  • äntlig­en på väg
    Äldre 25 Oct 20:57

    He, he... Ja, by är kanske med korrekt benämning Fint var det iaf! Stor vacker sjö och en hyfsat stor Sibylla - kan det stämma??

    Fru Hilde skrev 2007-10-25 20:32:48 följande:


    Hmmm ÄPG STAD! Näää ingen stad där jag bor... bara by Men jag hör till något som i bästa fall skulle kunna kallas centralort
  • äntlig­en på väg
    Äldre 25 Oct 21:00

    Samma här... har jobb så jag skulle kunna sitta med det konstant i tre dygn och ändå inte bli färdig... Sitter mest och stirrar på alla papper och får ingenting gjort...

    Vad är det för aktiviteter du ska ut på i helgen då? Nåt kul?!

    anne på grönkulla skrev 2007-10-25 20:21:25 följande:


    är för trött för att tänka - 10 timmar om dan är lite mycket - tur att man ska få vara ledig - men helgen är också fylld med aktiviteter. avböjde dock att festa med kollegorna ikväll, orkade bara inte.
  • Fru Hilde
    Äldre 25 Oct 21:24

    ÅPG centralorten har kanske en Sibylla, jag vet faktiskt inte Min lilla by däremot har en pizzeria, en lanthandel, en frisör (riktigt bra), skola (1-6) och dagis och bensinpump Vad kan man mer begära...

  • Äldre 26 Oct 12:59

    Ääääääntligen fredag!! *dukar upp en festmåltid*

    Ta för er!! Smaklig måltid!

  • Rystal­l
    Äldre 26 Oct 16:36

    Åh vad najs! Festmåltid. Synd bara att man skall tillbringa hela kvällen på jobbet. slutar först 21:45. Skall vara tillbaka 06:45 imorgon. suck. Men men har man valt detta yrke så har man. Det är iallafall lungt och det har beställts taimat så det blir nog fint ändå. Saknar Albin dock. Får inte se honom vaken på 27 timmar. Han får inte se mig alls

    Ha en underbar helg.

    Kram kram.

  • Äldre 26 Oct 17:24

    Stackars Rystall! JObba på fredagkvällen...

    Själv har jag vart o kollat på hästar idag o imorrn ska vi åka båt!

  • Äldre 26 Oct 18:06

    Hej tjejer *springer in och plockar lite från janos festmåltid*

    Här ska städas. Hej och hå

    Trevligt med fredagskväll igen!

Svar på tråden Äntligen fredag del 11 (!)