• mammac­atta
    Äldre 2 Oct 10:39
    92083 visningar
    780 svar
    780
    92083

    Äntligen fredag del 11 (!)

    Jaha, då är vi här igen då.
    Ni vet drillen: Välkomna jada jada jada...


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42
    22344+1244 blir 23588 totalt

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 11 (!)
  • Gable
    Äldre 21 Oct 16:12

    Fast egentligen borde Janos ha fått den, som lite tröst i allt elände!

  • Äldre 21 Oct 17:40

    Den här är till er alla men lite extra till janos christel.boeeg.person.emu.dk/billeder/kram.gif

    Gable, prova om du kan locka ut bäbis med den här www.jonssonkonsult.se/02_q-skola/2041_bild_morot.gif

    Undrar just vad mc håller hus i en sån
    damox.com/cars/thumbs/Koenigsegg/Koenigsegg.jpg eller kanske i en sån www.we-make-money-not-art.com/yyy/pivote.gif vroooooooooooooooom

  • Äldre 21 Oct 17:49

    *vinkar med nymanikyrerade naglar*

    Ååh, stackars familjen janos! *kramar om* ojojojoj, stackars Tusse. Kanske är det någon tröst att han inte lider längre? Men sorgligt är det ju likförbannat!

  • Äldre 21 Oct 17:50

    Garrtis Gable!

    Blir det igångsättning imorrn då? Bara för det ska du se att bebisen kommer inatt

  • Äldre 21 Oct 17:52

    o så heter det ju grattis... *suckar o himlar med ögonen*

  • Rystal­l
    Äldre 21 Oct 17:53

    Äntligen hemkommen från en heldag på IKEA! Med köttbullar och allt. Vi är helt slut. Sitter och leker lego med Albin. Han är en riktig hejjare på lego, och inte stoppar han det i munnen heller. Duktig kille!

    Stor kram till Janos och maken för förlusten av Tusse! Usch vad tråkigt att förlora sin älskade lilla kisse!

  • Fru Hilde
    Äldre 21 Oct 18:34

    Oj då Janos Ledsamt värre. När jag förlorade vår första katt tog det lång tid för oss att komma över det. Det var nog faktiskt enda gången jag sett maken gråta riktigt mycket. Vår Simon var ju inte ersättningsbar. Det tog ett år innan vi orkade med o skaffa en ny katt.

  • Äldre 21 Oct 19:22

    Ja, det är ju klart att man inte kan ersäta ett husdjur. Däremot kan man ju känna så småningom att man skulle vilja ha en ny katt eller hund eller vad det nu är. Men det är ju ett nytt djur, inte en ersättning. Och det kan dröja innan man vill det eller så gör man det fort - det är ju så himla olika.

  • äntlig­en på väg
    Äldre 21 Oct 19:58

    Åh nej Janos . Va sorgligt . Det där hände ju för oss för bara några månader sedan och det är verkligen helt förfärligt. Stor jättekram till er!

  • Fru Hilde
    Äldre 22 Oct 02:36

    Föresten en liten tanke har infunnit sig... Hur många av oss har katt?

    Inatt har min kropp klarat av att vakna fastän lillan sover. Jag förstår inte oskicket i att vakna fastän jag inte måste. Lillan har haft torrhosta på nätterna i flera veckor och den sista veckan har det varit många nattpass. Igår pratade jag med en kompis som är läkare och hon ringde sedan in ett recept på hostmedicin till närmaste öppna apotek. Jösses vad jag gillade henne då! Iallafall funkar det super, lillan sover äntligen! Fast jag klarar visst av att vakna

Svar på tråden Äntligen fredag del 11 (!)