• mammac­atta
    Äldre 2 Oct 10:39
    92329 visningar
    780 svar
    780
    92329

    Äntligen fredag del 11 (!)

    Jaha, då är vi här igen då.
    Ni vet drillen: Välkomna jada jada jada...


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42
    22344+1244 blir 23588 totalt

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 11 (!)
  • Äldre 20 Oct 08:05

    morrn morrn!

    Ja, så pinsamma var de ju inte - ganska allmänt babbel om vad han hade för sig - men som sagt insåg jag plötsligt att de inte var avsedda för mig... syrran skickade sms till sin kille fel en gång så de hamnade hos min man! oftast är det ju värst för avsändaren!!!! hon skämdes ihjäl, tror jag!

    Här har jag vart uppe i gryningen o ute o skuttat - enda fördelen är att hela dan nu är kvar och att jag kan äta andra frukost med köplatte!

  • Äldre 20 Oct 08:05

    ja hur går det för familjen janos??

  • äntlig­en på väg
    Äldre 20 Oct 08:54

    Godmorgon!

    Håller tummarna för att Janos lille Tusse och svärmor snart mår bättre!

    Åh, andra frukost med köplatte, va gott det låter! Jag skulle vilja hoppa över flingorna och äta bröd med smör och ost till frukost idag men jag har ju bestämt mig för att inte äta så mycket bröd... .

  • Gable
    Äldre 20 Oct 16:42

    Mmmmmmmmmmm.... Idag festade jag till det med en caffe latte cinnamon. Mums! Sen delade jag och husbandet på en bit morotskaka och en bit citron cheese cake. Muuuuuuuuums!!!

    Nu är jag hungrig igen. Undrar just när husbandet tänker vakna och laga middag till sin hustru?? Han bara sover och sover...

  • Gable
    Äldre 20 Oct 16:43

    AHA!! Var det så alltså?? Jag var inte riktigt helt fel ute?? Men säker var jag inte...

    anne på grönkulla skrev 2007-10-19 16:20:29 följande:


    Hej CM! Hur e d med navelluddet idag?
  • Gable
    Äldre 20 Oct 16:44

    Men när vaknar ni egentligen på mornarna????

    Före 09:00 en LÖRDAG????

    äntligen på väg skrev 2007-10-20 08:54:18 följande:


    Godmorgon!Håller tummarna för att Janos lille Tusse och svärmor snart mår bättre!Åh, andra frukost med köplatte, va gott det låter! Jag skulle vilja hoppa över flingorna och äta bröd med smör och ost till frukost idag men jag har ju bestämt mig för att inte äta så mycket bröd... .
  • Äldre 20 Oct 17:18

    Gable, klockan är ju inte rättvis för mig - den klockar ju i Sverige, inte hos mig. Men jag var vaken tidigt idag - jag erkänner!

  • Fru Hilde
    Äldre 20 Oct 17:31

    Hmm vaknar tidigt... jodu.. vaknar ofta vid halv fem snåret av ett"Jag ska ha välling NU skrik" eller "Nu är jag vaken era slöfockar... hämta mig!"

  • Bäste vän
    Äldre 20 Oct 17:38

    Hej alla glada va händer ida ja slutade jobba efter ett långt pass bara ta lite vin o snacka här troligen , e de ngn som hänger me nu eller senare? De ju lördag!

  • Rystal­l
    Äldre 21 Oct 00:42

    Jajja mensan här är det alltid partaj på G, Bäste vän. Välkommen hit,förresten!

    Undra sa flundran, om torsken är en fisk? Vart tar babyn vägen. Det är dax nu annars finns det risk för att mamma blir igångsatt och det vill du ju inte. Kom nu tösabit! Ut ur mammas mage. Spännande!

Svar på tråden Äntligen fredag del 11 (!)