• mammac­atta
    Äldre 2 Oct 10:39
    92094 visningar
    780 svar
    780
    92094

    Äntligen fredag del 11 (!)

    Jaha, då är vi här igen då.
    Ni vet drillen: Välkomna jada jada jada...


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42
    22344+1244 blir 23588 totalt

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 11 (!)
  • Äldre 18 Oct 10:51

    *firar med frukost i lugn och ro*

    *dukar fram en riktig hotell frukost åt alla som är sugna*

  • Äldre 18 Oct 15:59

    Grattis janos!

  • Äldre 18 Oct 17:42

    Ni kan inte ta mig ...nananananana

  • Äldre 18 Oct 19:04

    *tar fram dammsugaren och jagar navelludd*

  • Gable
    Äldre 18 Oct 19:26

    Och jag KOLLADE så att det inte skulle komma ett jämnt! Trodde det stod 160... Måste skaffa glasögon! GRRRRRRRRRR!!!


    janos skrev 2007-10-18 10:50:38 följande:
    Då passar jag på att ta 200!! Hihihihihihi
    Jajajajja, grattis igen.

    Fan också.
  • Gable
    Äldre 18 Oct 19:32

    Jag upphör aldirg att förvånas över andra människor.

    En gammal barndomsvän, vi har i princip ingen kontakt med varandra, ringde. Hon och hennes sambo ska till den stora staden i helgen och tänkte då hälsa på herrskapet Gable.

    Jag sa till henne att jag har beräknad förlossning på lördag och är väldigt trött. Det var inga problem för henne, de tänkte ju komma och hälsa på imorgon, FREDAG. Till slut sa jag att vi får höras om det, jag kan ju ligga inne på förlossningen likaväl. Då blev hon jätteförvånad... Behöver jag säga att hon har inga barn själv?!

    Jag har ingen lust att träffa henne. Maken har ingen lust att träffa henne. Det är bara hon själv som tycker att hon är ett alldeles fantastiskt sällskap som alla kissar på sig av lycka för att få träffa... Att man är TRÖTT och ska föda barn vilken dag som helst har ingenting med saken att göra. Jösses, man kan väl vila sig innan de kommer.

    Jag tänker säga det rent ut till henne imorgon. Vi tar inte emot några besök. Punkt slut. Färdigdiskuterat.

  • Äldre 18 Oct 19:34

    Men ... men ... lite navelludd kanske kan roa damen i väntan på kloning

  • Äldre 18 Oct 19:38

    Navelludd?? *vinkar*

  • Gable
    Äldre 18 Oct 19:38

    Kan ni begripa varför hon nödvändigtvis ska umgås med mig?! Vi har pratat med varandra kanske en gång vartannat år i telefon och då är det ALLTID hon som ringer, jag ringer aldrig. Vi har träffats face to face 1 (EN) gång de senaste 15 åren!!!!!!!!

    Vi har absolut ingenting gemensamt!

    Jag fattar inte varför hon är så envis och ska träffa mig och maken? Och släpa hit sin sambo som aldrig någonsin har träffat mig?? Hur kul kan det vara??? Det är ju inte så att jag har gett vinkar under alla dessa år att det är viktigt för mig att vi har något slags umgänge!

  • Gable
    Äldre 18 Oct 19:40

    Nejmen!!! Jag är inte ensam här ikväll!!

Svar på tråden Äntligen fredag del 11 (!)