• mammac­atta
    Äldre 2 Oct 10:39
    92019 visningar
    780 svar
    780
    92019

    Äntligen fredag del 11 (!)

    Jaha, då är vi här igen då.
    Ni vet drillen: Välkomna jada jada jada...


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42
    22344+1244 blir 23588 totalt

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 11 (!)
  • Gable
    Äldre 15 Oct 16:21

    Nä nu ska jag laga lite mat, husbandet är på väg hem. Ska bara steka lite korv, vill han ha mer avancerad föda får han fixa det själv.

    Tror jag måste snart gå någon snällhetskurs...

  • Äldre 15 Oct 16:27

    Ja jag är snäll idag för jag är nyfrissad o fin!

  • mammac­atta
    Äldre 15 Oct 18:13

    *beundrar* ohooooo!

    *kjam* till gable, HH är INTE kul när man vill att det ska ta slut nångång.
    Stackars husbandet.

    Blommor kanske?
    *viskar till gable*

    Blommmor kanske?
    *viskar till husbandet*


    anne på grönkulla skrev 2007-10-15 16:27:28 följande:


    Ja jag är snäll idag för jag är nyfrissad o fin!
  • Fru Hilde
    Äldre 15 Oct 19:41
    Gable din beskrivning var faktiskt oerhört målande. Det är inte lätt när man är så nära sluttampen. Men din beskrivning var underhållande.
  • Albins­mamma
    Äldre 15 Oct 21:04

    Hej gooa gamla vänner!

    Detta är Rystall som äntligen hittat tillbaka. Det var viss lite omvägar sedan senast. ( undrans vad som hände när jag ville ha kvar min gamla signatur, hummm!)

    Stort grattis till Janos och Elias samt maken. Åh vad rioligt. Jag hoppas att allt gick väl och att det inte blev för arbetsamt för dig på BB.
    Du eller din telefon ringde upp mig i veckan som gick. Jag försökte ringa tillbaka men det var bara upptaget.

    Dessutom hoppas jag snart att Gable snart får åka in. Det är inte kul att gå och vänta. När var/är det beräknat?

    Hoppas att allt är väl med er alla. Jag skall försöka vara lite bättre på att vara med mina vänner här. Det har bara varit lite mycket ett tag och dessutom lade datorn av och maken kunde inte bestämma sig för vad vi skulle ha för nått nytt, vilket ledde till att vi har varit utan i drygt 2mån. Han skall alltid vända och vrida och fundera på allt HUR länge som helst.

    Albin är inskolad på dagis och det går jättebra. Han trivs som fisken och blir ibllnd väldigt arg på sin mamma när hon hämtar på eftermiddagen. Då vill han inte följa med. Särskilt om han sitter i sandlådan. Han babblar på som bara den. Testar nya ord hela tiden. Det nya denna veckan är bokhylla, köttbullar, atjoo och räkor. Han kan en 80-90 ord har vi räknat det till. Ovanligt språkbegåvad enligt dagisfröknarna

    Puss på er en stund för nu börjar CSI

  • Rystal­l
    Äldre 15 Oct 22:06

    Åh det hjälpte att jag loggade ut och sen in igen.

    Hemma igen!

    Hoppas att allt är väl nmed er allihop. Jag har verkligen saknat er så! JAg har så dåligt samvete. Men jag hoppas att det skall bli bättre med min närvaro nu. Fast Jimmy skall opereras i Nov och kommer att var inneliggande på thoraxkirurgen i Lund under en vecka därefter kommer han att vara sjukskriven under 3månader. Under den första mån få han inte lyfta någonting, inte ens Albin så jag kommer att få sköta honom själv då så det kanske inte kommer att finnas nån tid för längre stunder vid datorn. Jag hoppas iallafall att jag kan komma ägna lite mer tid åt er mina kära vänner.

  • Äldre 15 Oct 22:11

    Hej Rystall!!! Kul att se dig!

    *håller tummarna för operationen*

  • Rystal­l
    Äldre 15 Oct 22:20

    Kul att se dig oxå!! Jag har verkligen längtat.
    Vad fint här är. En helt ny lya. Lyxvilla i jämförelse med vår källare vi hade innan.

  • Äldre 15 Oct 22:22

    Jo men visst!

    men nu måste jag krypa till kojs... vi ses! Kram!

  • Äldre 16 Oct 08:24

    Välkommen tillbaka Rystall! Du har varit saknad

Svar på tråden Äntligen fredag del 11 (!)