• mammac­atta
    Äldre 2 Oct 10:39
    92142 visningar
    780 svar
    780
    92142

    Äntligen fredag del 11 (!)

    Jaha, då är vi här igen då.
    Ni vet drillen: Välkomna jada jada jada...


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42
    22344+1244 blir 23588 totalt

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 11 (!)
  • Äldre 14 Oct 21:33

    *famlar i mörkret*

  • Äldre 15 Oct 12:29

    Hej hej tjejer!

    Nu är vi hemma igen efter en händelserik helg med bl a snö och sommardäck *hoppsan*

    Ang begravningen så var det helt okej. Det var makens mormor, som inte har kunnat en ord svenska, så jag kan inte påstå att jag känner henne. Hon var dessutom gammal och sjuk.

    Tack ändå, för att ni tänker på mig/oss.

  • Äldre 15 Oct 12:30

    Nu ska Elias och jag gå ut på en promenad i solskenet. Kram

  • Äldre 15 Oct 12:31

    Elias ångrade oss!! Vi skulle tydligen äta först

  • Äldre 15 Oct 12:32

    Undra om Gable är upptagen med annat???

  • Gable
    Äldre 15 Oct 12:43

    Ja, jätteupptagen... Med att städa!!

    Jag blir galen snart. Den där ungen verkar ha vuxit fast därinne. Jag har ont, ont, ont och åter ont. Men värkar?! Neeejdå!!

    Igår rök jag o husbandet ihop. En hormonstinn fru Gable och en väldigt orolig och trött herr Gable är inte någon bra kombo. Jag grät och grät och grät för att han var så dum i huvudet!!! Och sur (fast det erkänner han inte). Och osamarbetsvillig. Och elak. Och...

    Så idag har jag städat, bokat tvättstugan och funderar på att bädda rent i sängen. Det enda som hindrar mig från det sistnämnda är att jag inte når lakanen. Jag har insett att jag inte ska kliva på stolar längre. Och inte lägga mig i soffan, för jag kommer inte upp, och inte bada ensam heller för jag fastnar i badkaret. Jo, faktiskt. Husbandet fick dra mig upp.

    Nog om mitt elände.

    Jag är jätteglad för Äpv! Kissen har hittat hem igen!!! Gud så skönt!!! Jag hoppas det dröjer länge innan han drar iväg på nya äventyr. Skrämma oss så där... GRRRRR!!!

    Hur var festen Apg?

    MC, hur går det med jobbet? Jag är nog trög, men visst har du fått det?! Eller??

  • Gable
    Äldre 15 Oct 16:07

    Dessutom är jag på grymt dåligt humör. Sitter här och riktigt hetsar upp mig själv. Blir surare och surare för varje minut. Man kanske skulle gå och lägga sig istället?

    GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Gable
    Äldre 15 Oct 16:09

    Jag är skitirriterad på vårt lönetjofräs. De verkar ha glömt att meddela försäkringskassan att jag är sjukskriven, så jag får inga papper därifrån och således inga pengar. Jäääättekul! Håller på och jagar den där människan, men hon verkar ju aldrig var på plats.

    VAD HAR JAG GJORT FÖR ONT FÖR ATT STRAFFAS SÅ HÄR?!?!?!?!

  • Äldre 15 Oct 16:13

    Hej Gable!!!

  • Gable
    Äldre 15 Oct 16:16

    Hej Anne!!!!

    Äntligen nån vettig människa på tråden Jag är ju bara grinig jag

Svar på tråden Äntligen fredag del 11 (!)