• mammac­atta
    Äldre 2 Oct 10:39
    92109 visningar
    780 svar
    780
    92109

    Äntligen fredag del 11 (!)

    Jaha, då är vi här igen då.
    Ni vet drillen: Välkomna jada jada jada...


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42
    22344+1244 blir 23588 totalt

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 11 (!)
  • Äldre 12 Oct 19:37

    Hej Hilde!

    Vad kan vi hitta på för att pigga upp dig då?

  • Fru Hilde
    Äldre 12 Oct 19:53

    Upppiggning... Godis Eller kanske vindruvor... en ananas... vitlöksklyftor,... eller nåt annat gott. Det man inte har gott av i själen kan man ju ha gott av i magen ;-p

  • Äldre 12 Oct 19:59

    Hmm, några jordgubbar o en pain au chocolat? En kopp te?

  • Äldre 12 Oct 20:02

    Själv köpte jag mitt livs först mp3spelare för nån dryg vecka sen (en mastodont-ipod) o letar gratispodcasts på nätete - det finns en massa kul litteratur o dokumentärer därute helt gratis!

  • mammac­atta
    Äldre 12 Oct 22:42

    Bra at veta om ja gfår jobbet 30 minuter tråkig väg bort.
    Vackert som fan, men rakt och trist.
    Ni som varit norröver känner till fenomenet - första tre gångerna är man trollbunden men sen blir man irriterad på alla trän...

    www.familjeliv.se/Forum-5-178/m25828660.html
    Viktigt med snö på taken, stora stugor å att man gillar MIG!

  • äntlig­en på väg
    Äldre 13 Oct 08:04

    Hej, hej.
    Jag har varit uppe i ärla timmen och skjutsat maken till stan så han kan fara iväg på nåt jobbståhej. 06.30 skulle de samlas!! Liiiite för tidigt för en lördagmorgon för min del, men de hade iofs tre timmar i buss och sen en hel dag och kvälls aktiviteter att hinna med.

    Själv blir jag hämtad av svärmor om ca 45min, för vi skall åka till Lager 157 och shoppa kläder . Ska bli kul!

  • äntlig­en på väg
    Äldre 13 Oct 08:19

    MC: Jag har oxå lång bilväg i stort sett vart jag än ska. Mitt tips är att skaffa ett bra headset till telefonen och beta av alla samtal du inte hunnit med. Jag brukar ringa mamma, kompisar, kolleger som eventuellt kan känna sig lite bortglömda. Mycket praktiskt Trevligt oxå!

  • äntlig­en på väg
    Äldre 13 Oct 21:05

    Sådärja! Nu har jag laddat upp med ett glas rött och ostbågar och ska sätta mig och jobba en stund. Ska skriva ett kontrakt till en blivande ganska stor kund. Tror ni chefen skulle gilla den åsynen?

  • äntlig­en på väg
    Äldre 14 Oct 18:39

    HOO HOOOOOO?

    Alldeles tomt!

  • Fru Hilde
    Äldre 14 Oct 20:17

    Näää jag är här också Men inte så länge till, det vankas sovtime...

    *smyger ut och släcker lampan*

Svar på tråden Äntligen fredag del 11 (!)