• mammac­atta
    Äldre 2 Oct 10:39
    92117 visningar
    780 svar
    780
    92117

    Äntligen fredag del 11 (!)

    Jaha, då är vi här igen då.
    Ni vet drillen: Välkomna jada jada jada...


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42
    22344+1244 blir 23588 totalt

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 11 (!)
  • Äldre 11 Oct 19:34

    *funderar på att göra en banankaka*

  • Äldre 11 Oct 19:36

    Ja, verkligen! Supermysigt! Berättar han allt om sina äventyr för er o den andra katten (som lyssnar lite avundsjukt men ändå giller tryggheten i mattes knä bättre) nu?

  • äntlig­en på väg
    Äldre 11 Oct 20:01

    O ja! Och vilka äventyr sen!!
    Hobbe var lite sur först när Kalle kom hem och fräste åt honom. Antingen var han förbannad för att han fick ta ansvar för att underhålla mig och maken Kalle var ute & slarvade. Eller så var det för att Kalle kom hem och luktade häst

    Banankaka låter gott!

  • äntlig­en på väg
    Äldre 11 Oct 20:02

    Jag och Kalle är för övrigt inte överens om ifall det är ok att ligga och värma sig på tangentbordet eller ej...

  • Äldre 11 Oct 20:46

    Nu står kakan i ugnen.

    Vi åker bort över helgen. Vi ska på begravning. Det är makens mormor som har gått bort, pga ålder och sjukdom. Då vet ni vart vi finns.

  • Äldre 12 Oct 14:06

    Nu drar vi!

    Trevlig fredag allihopa!

  • äntlig­en på väg
    Äldre 12 Oct 17:38

    Va ledsamt med begravning .

  • Fru Hilde
    Äldre 12 Oct 19:33

    ÄPG GRATTIS till att fått hem katten igen Jösses vad skönt att det gick bra.

    Janos det verkar inte så upplyftande. Kände du henne väl?

    Gable beställt leveransdatum ? Betyder det igångsättning, eller kejsarsnitt? Spännande eller hus?

    Jag ska föresten fixa håret nästa vecka. Ska permanenta och klippa topparna rejält. Tror det blir iallafall tio centimeter som ska kortas. Ska bli skönt att få lite lyft på håret. Jag ska inte tona håret den här gången. Har ju kommit på att man ska njuta av sin egen hårfärg så länge man inte har grå strån Det bara slog mig en dag att jag kanske ska vara naturelll så länge jag kan

  • Fru Hilde
    Äldre 12 Oct 19:34

    Utöver ovanstående glada meningar kan jag väl tillägga att det är solnedgång i mitt liv mest hela dagarna Har nog fått en rejäl höst depp. Måste hitta på något roligt snart så jag kan rycka upp mig.

  • Äldre 12 Oct 19:37

    Begravningar är ledsamma tillställningar, men ibland kan de vara bra som sorgefarväl också på nåt sätt. Hoppas det är hanterbart janos, för er båda. Sen - jag har nog sagt detta förut - är det förvånande ofta som sorg och glädje (tex över en nyfödd familjemedlem) går hand i hand i en familj. Besynnerligt, men sant - det är väl livet i ett nötskal på nåt vis...

Svar på tråden Äntligen fredag del 11 (!)