• mammac­atta
    Äldre 2 Oct 10:39
    92321 visningar
    780 svar
    780
    92321

    Äntligen fredag del 11 (!)

    Jaha, då är vi här igen då.
    Ni vet drillen: Välkomna jada jada jada...


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42
    22344+1244 blir 23588 totalt

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 11 (!)
  • Gable
    Äldre 11 Oct 15:32

    Hoppla. Fick en tidning som jag trodde jag hade sagt upp prenumerationen på. Spännande...

    Ni märker att jag är uttråkad, va?!

  • Äldre 11 Oct 15:34

    När kommer bebisen då?

  • Gable
    Äldre 11 Oct 15:36

    Sisådär, nu har jag sagt upp prenumerationen en till gång. Kanske de fattar nu?

  • Gable
    Äldre 11 Oct 15:39

    20 oktober är det beställt leveransdatum, om nio (9) dagar. Det känns som om hon tänker stanna där inne för all evighet. Alla tecken på eventuell start av förlossning är som bortblåsta.

    Det enda jag lider av numera är ett rejält tryck i magen, ner mot låren, 3000000 toabesök om nätterna och helt vansinniga drömmar om nätterna.

    Har för mig att jag drömde om dig inatt ApG, men vad det var kommer jag inte ihåg. Säkert nåt jättekonstigt, som att du var otrogen. Jag drömmer sånt hela tiden. Alla är otrogna - i synnerhet husbandet. Jag är väldigt ofta arg på honom när jag vaknar.

    anne på grönkulla skrev 2007-10-11 15:34:53 följande:


    När kommer bebisen då?
  • Äldre 11 Oct 15:44

    Ojdå! Ja jag minns det iallafall inte - så då har det nog inte hänt....

    Här har jag bloggat lite, ligger hysteriskt efter med bilder o så lyssnar jag på radio o lite så.

  • Gable
    Äldre 11 Oct 16:36

    Helt rätt!

    Husbandet brukar fråga om hon var snygg när jag drar mina drömmar för honom

    anne på grönkulla skrev 2007-10-11 15:44:17 följande:


    Ojdå! Ja jag minns det iallafall inte - så då har det nog inte hänt.... Här har jag bloggat lite, ligger hysteriskt efter med bilder o så lyssnar jag på radio o lite så.
  • äntlig­en på väg
    Äldre 11 Oct 17:17

    Han kom tillbaka!!!

    Helt plötsligt stod han på altanen, alldeles till sig över att äntligen ha hittat hem! 3,5 dygn var han borta! Nu ligger dom och sover i mitt knä båda två. Undrar hur länge till dom får plats där samtidigt

  • Äldre 11 Oct 18:31

    Åh vad skönt! Han tog sig en lite lång promenad, bara! Men vad rädd jag skulle ha varit om jag vore du... Vad skönt att han kommit hem nu!

  • äntlig­en på väg
    Äldre 11 Oct 18:37

    Ja, jag hade nästan gett upp hoppet med tanke på hur liten han fortfarande är. Han hade nog hållt till i ett stall en liten bit bort, med tanke på hur han luktade när han kom hem . Lortig var han oxå, stackarn.

  • Äldre 11 Oct 19:34

    Välkommen hem Kalle eller Hobbe! Vilken tur att du hittade hem igen. Då blev vi och matte glada.

Svar på tråden Äntligen fredag del 11 (!)