• mammac­atta
    Äldre 2 Oct 10:39
    91951 visningar
    780 svar
    780
    91951

    Äntligen fredag del 11 (!)

    Jaha, då är vi här igen då.
    Ni vet drillen: Välkomna jada jada jada...


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42
    22344+1244 blir 23588 totalt

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 11 (!)
  • Äldre 9 Oct 16:15

    Är vi i källaren?

  • Äldre 9 Oct 16:15

    Grattis janos till hundringen!

  • Äldre 9 Oct 16:16

    O tack för komplimangen! Det innehåller 2 gästrum, kan man notera...

  • Gable
    Äldre 9 Oct 16:37

    AAAAAAAARGGGHHHH!!!

    Hur kunde jag missa det?!


    janos skrev 2007-10-09 14:54:49 följande:
    Första hundringen i tråden
    Jajaja... Grattis vännen!

    Skit också!
  • Äldre 9 Oct 16:46

    Tackar Anne och Gable! Alltid lika kul att ta den framför näsan på Gable

    Jag har inte satt mig in i att fäjsbokka. Kan man se bilderna ändå, eller måste man vara medlem?

  • Äldre 9 Oct 16:47

    Jag har varit ute på en timmes promenad med Elias idag. Sen är det mest tvättstugan som kallar varje dag för min del.

    Jag har insett att det är lite trist att vi bor så långt ifrån varandra, Gable. Vi hade ju kunnat umgås hur mycket som helst om dagarna JU!!!

  • Äldre 9 Oct 16:55

    Man måste vara medlem. Jag jobbar på att försöka lägga ut dem nånannanstans, där jag själv styr över vilka akn se - men min vanliga lösning flickr är stängd där jag är, tyvärr. jag jobbar på det!

  • Gable
    Äldre 9 Oct 16:56

    GRRRRRRRRR!!!!!


    janos skrev 2007-10-09 16:46:29 följande:
    Tackar Anne och Gable! Alltid lika kul att ta den framför näsan på Gable Jag har inte satt mig in i att fäjsbokka. Kan man se bilderna ändå, eller måste man vara medlem?
  • Gable
    Äldre 9 Oct 16:58

    Visst är det tråkigt!! Vi får väl dra runt barnvagnarna och prata med varandra i telefon istället?

    Jag har hört att man ska dricka caffe latte samtidigt. Det gör alla trendiga mammor


    janos skrev 2007-10-09 16:47:47 följande:
    Jag har varit ute på en timmes promenad med Elias idag. Sen är det mest tvättstugan som kallar varje dag för min del.Jag har insett att det är lite trist att vi bor så långt ifrån varandra, Gable. Vi hade ju kunnat umgås hur mycket som helst om dagarna JU!!!
  • Gable
    Äldre 9 Oct 17:01

    Börjar få lite koll på det där fäjsbååk. Med betoning på LITE...

    Husbandet vägrar skaffa. Hur ska han ha tid med sånt?!

    anne på grönkulla skrev 2007-10-09 16:55:27 följande:


    Man måste vara medlem. Jag jobbar på att försöka lägga ut dem nånannanstans, där jag själv styr över vilka akn se - men min vanliga lösning flickr är stängd där jag är, tyvärr. jag jobbar på det!
Svar på tråden Äntligen fredag del 11 (!)