• mammac­atta
    Äldre 2 Oct 10:39
    92326 visningar
    780 svar
    780
    92326

    Äntligen fredag del 11 (!)

    Jaha, då är vi här igen då.
    Ni vet drillen: Välkomna jada jada jada...


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42
    22344+1244 blir 23588 totalt

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 11 (!)
  • Gable
    Äldre 8 Oct 11:14
    #61

    Hon har bosatt sig för evigt i mammas mage. Jag tänker inte släppa ut henne.

    Har varit på förlossningen igår eftersom jag hade värkar natten till söndag och sen *poff* borta. Kände inte ens av henne längre.

    De gjorde alla tänkbara undersökningar även gynundersökning. JAG GÖR ALDRIG MER OM DET. Det gjorde HELVETISKT ont!!! Läkaren, som var världens gulligaste, sa att man kan vara lite öm som gravid... LITE ÖM, vrålade jag LITE ÖÖÖM???? Jag är inne på kejsarsnitt igen

    Ska till BM idag. Jag är tydligen öppen 1 cm och tappen är mjuk. Den har alltså inte dragit tillbaka sig helt eller hur?? Jag förstår inte riktigt det där...


    janos skrev 2007-10-05 15:38:30 följande:
    .......och vart är Ella??
  • Gable
    Äldre 8 Oct 11:15
    #62

    Har han kommit hem än? Usch, jag får ont i magen. Bara det inte har hänt lillgubben nåt!

    äntligen på väg skrev 2007-10-07 21:34:01 följande:


    Kalle (den ena katten) är borta . Han gav sig iväg på äventyr mitt på dagen igår och har fortfarande inte kommit tillbaka. Jag har letat och ropat och letat och ropat, kollat ut genom fönstren stup i kvarten och öppnat dörrar på fram och baksidan, satt upp lappar med foto... vad mer ska jag göra?! Han MÅSTE komma hem!! Vi har ju haft det så mysigt i vår lilla familj. Och Hobbe går runt och piper för att han saknar storebrorsan... Varför kan inte allt få vara lätt nån gång???
  • Gable
    Äldre 8 Oct 11:18
    #63

    Erkänn att du gjorde en formidabel presentation som de sent ska glömma!

    Fru Hilde skrev 2007-10-07 21:00:41 följande:


    Så nu har jag med hjälp av maken fått ihop en skitsnygg powerpoint presentation. Har ett viktigt möte i morgon och vill se äckligt proffsig ut Nu har jag suttit här och försökt memorera vad jag ska säga så jag slipper staka mig och bli nervös.
  • Äldre 8 Oct 11:32
    #64

    Trevligt att se dig Gable! Jasså, du våld gästar förlossningen. Nu kan det inte vara långt kvar. Du ska se att det går bra. Tänker på dig och håller tummarna att hon dyker upp snart.

  • Gable
    Äldre 8 Oct 11:36
    #65

    Jag har fått för mig att jag går 2 veckor över tiden. Jag kommer att ha världens längsta förlossning

  • Gable
    Äldre 8 Oct 11:39
    #66

    Nähäpp. Husbandet på väg hem och jag lovade att ställa mig i duschen. Jag kommer inte längre in bakom ratten så han måste skjutsa mig överallt.

    Jag sitter utmed och varnar honom för cyklister, barn och andra bilar. Han säger bara, ja Hyachint

  • mammac­atta
    Äldre 8 Oct 17:39
    #67
    Gable skrev 2007-10-08 11:39:59 följande:
    Nähäpp. Husbandet på väg hem och jag lovade att ställa mig i duschen. Jag kommer inte längre in bakom ratten så han måste skjutsa mig överallt. Jag sitter utmed och varnar honom för cyklister, barn och andra bilar. Han säger bara, ja Hyachint
  • mammac­atta
    Äldre 8 Oct 17:39
    #68

    www.familjeliv.se/Forum-5-82/m25671848.html
    Kan det vara din?
    äntligen på väg skrev 2007-10-07 21:34:01 följande:


    Kalle (den ena katten) är borta . Han gav sig iväg på äventyr mitt på dagen igår och har fortfarande inte kommit tillbaka. Jag har letat och ropat och letat och ropat, kollat ut genom fönstren stup i kvarten och öppnat dörrar på fram och baksidan, satt upp lappar med foto... vad mer ska jag göra?! Han MÅSTE komma hem!! Vi har ju haft det så mysigt i vår lilla familj. Och Hobbe går runt och piper för att han saknar storebrorsan... Varför kan inte allt få vara lätt nån gång???
  • Filifj­onkan3
    Äldre 8 Oct 17:41
    #69

    En tjötartråd eller? Var aktiv i flera på Fl förrut men man får väl hänga på här nu istället då
    Tycker att jag känner ingen mammacatta till och med ju *ler* Fast själv har jag bytt nick...

  • mammac­atta
    Äldre 8 Oct 17:50
    #70

    Tjöta som fasan faktiskt - och jag är samma här å där
    Men vem är du?


    Filifjonkan3 skrev 2007-10-08 17:41:46 följande:
    En tjötartråd eller? Var aktiv i flera på Fl förrut men man får väl hänga på här nu istället då Tycker att jag känner ingen mammacatta till och med ju *ler* Fast själv har jag bytt nick...
Svar på tråden Äntligen fredag del 11 (!)