• mammac­atta
    Äldre 2 Oct 10:39
    92268 visningar
    780 svar
    780
    92268

    Äntligen fredag del 11 (!)

    Jaha, då är vi här igen då.
    Ni vet drillen: Välkomna jada jada jada...


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42
    22344+1244 blir 23588 totalt

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 11 (!)
  • Äldre 7 Oct 17:23
    #51

    Nja, det stora problemet har inte varit tid utan tillgång till internet - har bara haft det på jobbet. Men nu sen idag är jag uppkopplad hemma igen o då ska jag allt hinna med er igen!

    Hmm, Gable, ja!

  • Äldre 7 Oct 17:23
    #52

    Men det är bra med mig - de av er som har facebook kan nu se foton på min lägenhet! Och jag badade i havet igår!

  • Fru Hilde
    Äldre 7 Oct 17:38
    #53

    Hmmm Jag är bara sååååå avundsjuk. Måste nog våldgästa längstbortistan någon gång

  • mammac­atta
    Äldre 7 Oct 19:44
    #54

    *tittar in*

  • Fru Hilde
    Äldre 7 Oct 21:00
    #55

    Så nu har jag med hjälp av maken fått ihop en skitsnygg powerpoint presentation. Har ett viktigt möte i morgon och vill se äckligt proffsig ut Nu har jag suttit här och försökt memorera vad jag ska säga så jag slipper staka mig och bli nervös.

  • äntlig­en på väg
    Äldre 7 Oct 21:34
    #56

    Kalle (den ena katten) är borta . Han gav sig iväg på äventyr mitt på dagen igår och har fortfarande inte kommit tillbaka. Jag har letat och ropat och letat och ropat, kollat ut genom fönstren stup i kvarten och öppnat dörrar på fram och baksidan, satt upp lappar med foto... vad mer ska jag göra?! Han MÅSTE komma hem!! Vi har ju haft det så mysigt i vår lilla familj. Och Hobbe går runt och piper för att han saknar storebrorsan... Varför kan inte allt få vara lätt nån gång???

  • Fru Hilde
    Äldre 7 Oct 21:51
    #57

    Oj ÄPG VAD JOBBIGT ! Tyvärr är det nog bara att fortsätta ropa och leta och hoppas att han kommer hem snart. Tyvärr är det ju också så att utekatter försvinner ibland. Det är jättehemskt när det händer. Jag förlorade en väldigt älskad hankatt för några år sedan. Efter det är jag supernojig när mina kattmadammer är ute på vift. Det händer ju att de försvinner några dagar då och då, men då sitter jag på nålar och är jätteorolig. Vi får verkligen hoppas att din kisse helt enkelt är ute på revirutvidgande långpromenad.

  • Fru Hilde
    Äldre 8 Oct 02:24
    #58

    hmmm snälla klubba ner mig ! nu vill jag sova.

  • Äldre 8 Oct 05:18
    #59

    Åh nej, är misse ute på äventyr!!! *håller tummarna o skickar ut en gps* Har misse fax?

  • Gable
    Äldre 8 Oct 11:08
    #60

    VÄLKOMMEN TILLBAKA GUMMAN!!!!!

    Ordningen återställd

    anne på grönkulla skrev 2007-10-07 15:29:05 följande:


    Hej tjejer! Jag är online igen!!!
Svar på tråden Äntligen fredag del 11 (!)