• Pringl­an
    Äldre 27 Sep 22:12
    3641 visningar
    7 svar
    7
    3641

    Bride's night

    Hej! Tänkte fråga om det är någon som ska gå på Bride's night i Hällsnäs den 14 november? Jag ska dit med min syster som är min brudtärna. Blir skoj och göra en sån grej inför bröllopet och träffa andra som är i bröllopstankar. Vore kul och veta om fler ska dit?

  • Svar på tråden Bride's night
  • brides­illy
    Äldre 27 Sep 23:06
    #1

    Vad är det för kul grej? berätta

  • Pringl­an
    Äldre 28 Sep 11:36
    #2

    ..det är en helkväll för brides to be :) Blir nog massa underhållning, tips inför bröllop och minglande. En buss tar oss till hällsnäs. Jag ringde hällsnäs affärsklubb för att boka. Man kan maila oxå till helen@hallsnas.se. Numret är 031-916466.

  • Daniel­aa
    Äldre 28 Sep 13:00
    #3

    Oj, de låter ju kul! Hur funkar de då? Man måste anmäla sig antar jag? Hur mycke kostar de pp?

  • Pringl­an
    Äldre 28 Sep 14:18
    #4

    Jo, så här är det. Kalaset kostar 525 kr/p. Där ingår, förutom själva underhållningen, vin- och chokladprovning, 3 rätters smakmeny och det lovas även en speciell gåva i slutet på kvällen :D Buss kör oss fram och tillbaka. Avgår fr Gbg central. Det visas brudklänningar, smink och annat kul. Festen hålls 14 nov men sista anm.datum är 7/11.
    Hoppas fler ska dit... så vi kan diskutera det på bt efteråt!

  • Joji
    Äldre 28 Sep 17:58
    #5

    Oj, det lät ju spännande!

  • Daniel­aa
    Äldre 28 Sep 21:20
    #6

    Ååh de låter ju superkul! Sak se me min (ena) tärna om hon vill följa me! Tack för tipset!

  • brides­illy
    Äldre 28 Sep 23:02
    #7

    oh det lät kul men jag har ju ingen att ta med mig eftersom ingen vet om några planer än..hmm...lyxproblem hehe

Svar på tråden Bride's night