• Sarah8­1
    Äldre 17 Sep 09:28
    3998 visningar
    19 svar
    19
    3998

    Skellefteåbrudar

    Undrar om det finns fler skelleftebor här inne? Alla är välkomna! Ni som redan är gifta, ni som planerar och ni som bara är nyfikna. Tänkte att här kan vi samlas och diskutera våra lokala handlare och allt annat som rör bröllop

  • Svar på tråden Skellefteåbrudar
  • Sarah8­1
    Äldre 17 Sep 12:28
    #1

    är det bara jag?

  • Hoppfu­ll Romant­iker
    Äldre 17 Sep 12:31
    #2

    tja, jag är ingen brud utan bara en som har bröllopsrelaterade saker som hobby.

    Men från Ske-å är jag

  • Sarah8­1
    Äldre 17 Sep 12:34
    #3

    Kul då är man inte ensam då

  • Pumpki­n
    Äldre 17 Sep 12:39
    #4

    Jag kan hänga här med dig Sarah - även om det KANSKE inte blir i Skellefteå så har jag i alla fall planerat för det när vi bodde där

  • Hoppfu­ll Romant­iker
    Äldre 17 Sep 12:39
    #5

    eller, växte upp där, umefödd skellefteuppväxt uppsalabo

    Skulle aldrig kunna pyssla med mina klänningar i Ske-å, skulle få rykten direkt

  • Duches­s
    Äldre 17 Sep 12:47
    #6

    Jag är redan gift och bor dessutom i Umeå, men jag är född och uppväxt i Staaan

  • Sarah8­1
    Äldre 17 Sep 19:33
    #7

    Hoppfull Romantiker skrev 2007-09-17 12:39:53 följande:


    eller, växte upp där, umefödd skellefteuppväxt uppsalabo Skulle aldrig kunna pyssla med mina klänningar i Ske-å, skulle få rykten direkt
    Det skulle jag kunna tänka mig Skellefteå som är en sån världsmetropol

    Pumpkin:Känner igen dig från fl, vars är det du har flyttat?

    Duchess: var det kärleken som fick dig att flytta?
  • Pumpki­n
    Äldre 17 Sep 19:34
    #8

    Sarah81: Vi har flyttat till Södertälje, men till min stora förvåning så saknar jag Skellefteå väääldigt mycket

  • Allud
    Äldre 17 Sep 19:38
    #9

    Hej! Här är en Skelleftebo som gifter sig den 29/9!!! Alltså SNART!! Det kändes ju så långt bort det datumet men nu är det knappt två veckor kvar..........
    Har ni bestämt datum?

  • Sarah8­1
    Äldre 17 Sep 21:43
    #10
    Allud skrev 2007-09-17 19:38:05 följande:
    Hej! Här är en Skelleftebo som gifter sig den 29/9!!! Alltså SNART!! Det kändes ju så långt bort det datumet men nu är det knappt två veckor kvar..........Har ni bestämt datum?
    ja, det är snart Vi har bestämt datum till 19/1 08. Så nu håller jag som bäst på att fastställa gästlistan och och skriva inbjudningarna.

    Vars ska ni gifta er?
  • Cissan­1
    Äldre 18 Sep 01:51
    #11

    Hejsan !
    Jag är inte riktig en skeåbo men bor typ 6 mil ifrån och har gått skola där. Jag är gift sen den 12/5-07.

  • Pumpki­n
    Äldre 25 Sep 14:41
    #12

    Sarah81: Berätta mer om ert bröllop! Ska ni gifta er kyrkligt eller borgerligt? Vilken kyrka (om ni ska gifta er kyrkligt alltså )? Vilken lokal? Berätta berätta!

  • Sarah8­1
    Äldre 25 Sep 15:40
    #13

    Pumpkin: Det blir i landskyrkan med efterföljande fest på tre loger. Egentligen hade vi nog tänkt på hotell victoria då min morbroräger stället med det är alldeles för liten lokal. Däremot så ska de tilllaga maten. Vi blir ca 65 pers.

    Vad hade ni tänkt i fall att ni varit kvar i staan? Och vad blir det nu?

  • Pumpki­n
    Äldre 25 Sep 15:50
    #14

    Tre loger? Vad är det?

    Vi tänkte Landskyrkan och utefest på Kyrkholmen från början, men sen tyckte jag att Landskyrkan var för stor och efter det blev allt bara knas


    Sarah81 skrev 2007-09-25 15:40:08 följande:
    Pumpkin: Det blir i landskyrkan med efterföljande fest på tre loger. Egentligen hade vi nog tänkt på hotell victoria då min morbroräger stället med det är alldeles för liten lokal. Däremot så ska de tilllaga maten. Vi blir ca 65 pers.Vad hade ni tänkt i fall att ni varit kvar i staan? Och vad blir det nu?
  • Pumpki­n
    Äldre 2 Oct 12:28
    #15
    Tråden flyttas till Medlemsgrupper - Umeå.

    /Moderator
  • Pumpki­n
    Äldre 14 Dec 00:03
    #16

    Snart dags för en ny tråd - om det nu finns några Skelleftebrudar här?

  • aka79
    Äldre 14 Dec 00:34
    #17

    Jag finns!

  • Sarah8­1
    Äldre 15 Dec 00:10
    #18

     Hej aka 791 Kul att man inte är ensam då När ska ni vigas då ?

  • aka79
    Äldre 15 Dec 00:11
    #19

    19:e juni!

Svar på tråden Skellefteåbrudar