• Astrid­2009
    Äldre 22 Aug 11:26
    64726 visningar
    468 svar
    468
    64726

    Träffas och fika?

    Hej alla Uppsala-brudar,
    Jag är precis nyförlovad och tycker det vore skoj att träffa andra Uppsala-brudar för att fika och prata planering och byta tips och idéer. Några som är intresserade?

  • Svar på tråden Träffas och fika?
  • brud20­09
    Äldre 22 Aug 12:30
    #0

    Här är en till som ska gifta sig 2009!
    Håller som bäst på att kolla upp olika alternativ, det är ju så kul!
    Ska ni gifta er i Uppsala?

  • Astrid­2009
    Äldre 22 Aug 12:54
    #0

    Åh vad roligt! Ja, vi hade tänkt att gifta oss i Uppsala, men har inte bestämt datum eller kyrka ännu. Är lite nyfiken på Danmarks Kyrka, men har inte sett den ännu. Vi förlovade oss i juli, så jag har precis börjat fundera lite- och titta runt på Bröllopstorget. :) Var ska ni gifta er?

  • thalia­82
    Äldre 22 Aug 13:02
    #0

    halloj!

    22 september i år är det som gäller för oss. :) en månad kvar! börjar bli rätt nervös nu.
    Ska gifta oss i Balingsta kyrka och ha festen i Dalby bygdegård.

  • brud20­09
    Äldre 22 Aug 13:33
    #0

    Vi kommer förmodligen att gifta oss i Uppsala eller rättare sagt i Lena kyrka utan för uppsala men ha festen någonstans i uppsala. Fast har nu även börjat att titta i rättvik, det var där vi blev tillsammans.

  • brud20­09
    Äldre 22 Aug 13:39
    #0

    thaila82
    Bara en månad kvar, så spännande!
    Har ni det mesta klart?
    Skulle vara kul att höra lite om hur ni har lagt upp allt.

  • Astrid­2009
    Äldre 22 Aug 14:23
    #0

    thalia82- vad roligt (och nervöst)! Är det mycket kvar att fixa?

    brud2009- vi ska nog också ha festen i Uppsala, vill att gästerna ska kunna promenera hem när de vill på natten. Kul att vi är ganska tidigt ute, känns som världens projekt! Fast vi ska nog hålla det ganska litet, troligen 40 pers bara.

    Bor ni tjejer i Uppsala?

  • brud20­09
    Äldre 22 Aug 15:17
    #0

    Jag bor srax utanför, (2 mil utanför centrum).

  • Anna19­juli-0­8
    Äldre 22 Aug 18:11
    #0

    Hej är är en Uppsala-brud till! Jag bor i Uppsala men ska gifta mig i hälsingland nästa sommar! Kul att ha några att byta idéer med!

  • Liten Kanin
    Äldre 22 Aug 18:11
    #0

    Hejhej! Här är en till Uppsalabrud. Jag gifter mig iofs 2008, får jag vara med ändå? :)
    Har oxå precis börjat planera, men faktiskt redan hittat drömklänningen på nätet! Nu gäller bara att hitta en återförsäljare och hålla tummarna för att det passar oxå!

  • Anna19­juli-0­8
    Äldre 22 Aug 18:15
    #0

    Liten kanin- Så kul! Jag håller också på och tittar runt på klänningar. Jag har en bild i huvudet på hur den ska se ut, nu gäller det bara att hitta den!

Svar på tråden Träffas och fika?