• celest­a
    Äldre 14 Aug 17:40
    7785 visningar
    7 svar
    7
    7785

    Leif Gylbert sophiahemmet?

    någon som gjort bröstoperation på sophiahemmet av Gylbert? berätta!

  • Svar på tråden Leif Gylbert sophiahemmet?
  • Polstj­ärnan
    Äldre 14 Aug 21:19
    #0

    Hej Celesta!

    Varför startar du nya trådar för varje fråga som rör bröstförstoring? (ser att du startat 6 trådar hittills)Det finns ju en lååång tråd "Bröstförstoring 10" där du hittar massor med information avseende kirurger, kliniker, implantat m.m m.m, och där kan du ställa alla frågor du vill och få svar från många tjejer som redan har opererat, eller funderar på en operation...

    Det blir också lättare för andra tjejer att få information kring detta ämne om de ligger samlade i en tråd istället för utbrett i en massa.

  • celest­a
    Äldre 14 Aug 22:20
    #0

    hehe sorry :)

  • StoraA
    Äldre 24 Sep 16:14
    #3

    De ligger nog lite högre i pris än en del andra kliniker, men tycker alla ggr att det var värt det!

  • StoraA
    Äldre 24 Sep 16:18
    #4

    Nu svarade jag på fel inlägg! Sorry! :)

    Ang Gylbert, så var jag där på konsultation, men valde en annan då jag inte tyckte om att han ville använda "vanligt silikon" då jag ville ha "geléhallon", samt att jag personligen inte fick ett jättebra intryck men det varierar säkert!

    Lycka till!

  • aircon­dition
    Äldre 25 Sep 12:38
    #5

    Jag opererade mig på Sophia hemmet. Det var Leif Gylbert som opererade och han använde visst "gelehallon". Vi kom överens om 280, vilket blev perfekt på mig. Jag har bara gott att säga om Sophia hemmet. Från första besök till återbesöket.

  • aircon­dition
    Äldre 25 Sep 12:39
    #6

    ang. pris: Jag betalade 42 000:-

  • Äldre 4 Oct 18:30
    #7

    konstig fråga men vad är skillnaden mellan gelehallon och silikon.....

Svar på tråden Leif Gylbert sophiahemmet?